نیوز سیتی!
16 آبان 1402 - 08:54

راهیابی نمایش خیابانی « مغز های کادو پیچ شده» به سی و پنجمین جشنواره تئاتر مازندران

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور، گفت: نمایش خیابانی « مغز های کادو پیچ شده» از این شهرستان به سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان مازندران راه یافت.

عبدالرضا رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان نوربا اعلام  راهیابی نمایش خیابانی « مغز های کادو پیچ شده» از شهرستان نور به سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان مازندران و با  تبریک به مهدی نصراله زاده نویسنده و کارگردان نمایش و هنرمندان گروه راه یافته به جشنواره اظهار کرد: تلاش هنرمندان جوان شهرستان نور برای حضور در جشنواره های تئاترو کسب رتبه های ارزشمند و برتر ستودنی است.  

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نور افزود: پیش تر نیز اثری فاخر از این گروه در اشکواره حسینی به نمایش در آمد و حایز رتبه های برتر کارگردانی و بازیگری گردید.  
وی گفت:  سید محمد موسوی، رها شکوهی و زهرا یوسفی بازیگران این نمایش و سما کابلی  به عنوان دستیار کارگردان، سیده زهرا حسینی در طراحی و فضاسازی، نامی ایمن و علی دوستعلی پور در بخش موسیقی و سید مسعود ساداتی به عنوان طراح پوستر  کارگردان نمایش را به عنوان نماینده تئاتر شهرستان نور در سی و پنجمین جشنواره تئاتراستان مازندران همراهی می کنند.
به گزارش فارس آثار برگزیده از 20 لغایت 23 آبان در سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان مازندران در ساری رقابت می‌کنند.

پایان پیام/۸۶۰۲۳/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1564006

مهمترین اخبار ایران و جهان: