نیوز سیتی!
01 دی 1402 - 13:46

با افزایش قیمت نفت دست غرب زیر ساطور مقاومت رفت

قیمت جهانی نفت از روز جمعه گذشته، ۵ دلار افزایش یافته و امروز به ۸۰ دلار رسید. این رویداد، ناشی از قاطعیت مقاومت یمن در توقیف یا هدف‌گیری کشتی‌ها و نفتکش‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی است.

فارس‌پلاس؛ دیگر رسانه‌ها - مقامات مقاومت یمن هشدار داده‌اند که جنایات رژیم صهیونیستی و محاصره غذایی و دارویی مردم غزه باید فورا متوقف شود. و در مقابل، اگر نیروهای آمریکا به عنوان شریک اصلی جنایات اسرائیل، بخواهند متعرض یمن شوند، این بار مستقیما هدف گرفته خواهند شد.

انصار الله همچنین اعلام کرده که مهیای انهدام تاسیسات نفتی موتلفان آمریکا در منطقه است. این، یک مهندسی بی نظیر برای فشار اقتصادی به حامیان جنایات اسرائیل است.

مقاومت یمن، از انواع موشک های و پهپاد های نقطه زن به علاوه مین های دریایی و اژدر های قدرتمند و [...] برخوردار است که می تواند کابوسی بی سابقه برای ناوگان آمریکا رقم بزند و همزمان، شاهرگ نفتی دشمن را قطع کند.

مجاهدان یمن، یک ماه قبل، پهپاد فوق مدرن MQ9 آمریکا را رهگیری و سرنگون کردند؛ و اگر لازم باشد، ابایی از هدف کردن ناوهای آمریکا ندارند.

امروز در حالی که اعلام می‌شد "بدهی آمریکا ظرف فقط ۶ ماه، ۲.۶ تریلیون دلار افزایش یافته و به رقم بی سابقه ۳۳.۸ تریلیون دلار رسیده"، نشریه پولیتیکو از قول مقامات آمریکایی نوشت: هزینه انهدام پهپادهای حوثی‌ها نگران‌کننده است. موشک‌های دو میلیون دلاری برای سرنگون کردن پهپادهای دو هزار دلاری شلیک می‌شوند"!

پایان پیام/ت

منبع: فارس
شناسه خبر: 1612350

مهمترین اخبار ایران و جهان: