نیوز سیتی!
22 آذر 1402 - 15:00

نقره‌داغ متخلفان بازار شب یلدا در کرمانشاه

مسوول گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، از تشدید نظارت‌های گشت‌های مشترک بازار شب یلدا خبر داد و گفت: تخلفات صنفی با سرعت در چهار شعبه تعزیرات حکومتی شهر کرمانشاه بررسی و رأی صادر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، در آستانه شب یلدا گشت‌های مشترک با همکاری جهاد کشاورزی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی بر قیمت مواد غذایی در بازار نظارت دارند.

جلال محکی، مسوول گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه در حاشیه بازدید در بازار شهر کرمانشاه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هر ساله در آستانه شب یلدا از سوی تعزیرات حکومتی طرح ویژه نظارتی بر مراکز فروش شیرینی، قنادی‌ها، آجیل، میوه و تره‌بار، گوشت و مرغ از ۱۵ تا ۳۰ آذرماه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این بازرسی‌ها به صورت دو شیفته صبح و بعدازظهر بر تمامی فروشگاه‌های صنفی در حوزه گران‌فروشی، کم‌فروشی و عدم درج قیمت انجام می‌شود.

مسوول گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تصریح کرد: با نمایندگان سازمان‌های جهاد کشاورزی و صمت و همچنین اتاق اصناف به صورت نامحسوس از مراکز فروش، بازدیدها صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: چهار شعبه از شعب تعزیرات حکومتی شهر کرمانشاه مختص رسیدگی به تخلفات صنفی است که به سرعت ورود پیدا کرده و منجر به صدور رأی می‌شود.

محکی خاطرنشان کرد: با واحدهای صنفی که تخلفات حاد و مکرر داشته باشند با نصب بنر و پلمب واحد، برخورد خواهد شد.

وی از مردم خواست که گزارش خود را در راستای کم‌فروشی و گران‌فروشی به شماره تلفن ۱۲۴ با ارائه آدرس اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

کریمی رئیس جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه نیز، خاطرنشان کرد: ۸ تیم بازرسی جهاد کشاورزی بر قیمت کالای اساسی در بازار به صورت مستمر نظارت دارند.

وی خاطرنشان کرد: در آستانه شب یلدا بر فروشگاه‌ها نظارت داریم، فروش‌ باید براساس نرخنامه‌ها اعلامی و درصد سود مجاز باشد.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1603806

مهمترین اخبار ایران و جهان: