نیوز سیتی!
21 آذر 1402 - 18:50

محدودیت‌های ترافیکی از فردا در جاده‌های شمال اجرا می‌شود

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی ۶ روزه از فردا در جاده‌های شمال اجرا می‌شود.

یدالله جهان‌تاب درباره وضعیت ترافیکی و جوی محورهای شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: درحال حاضر شاهد تردد عادی و روان خودروها در جاده‌های شمال هستیم و از لحاظ جدی نیز مشکلی نداریم.

وی با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی از فردا در جاده‌های شمال، افزود: باتوجه به پایان هفته و همچنین تعطیلی روز یک‌شنبه آینده به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) بحث اعمال محدودیت‌های ترافیکی ۶روزه را در جاده‌های شمال خواهیم داشت.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه تردد تمام تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است، تصریح کرد: تردد تمام کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسد‌شدنی را از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه ۲۲ و پنج‌شنبه ۲۳ آذرماه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای جمعه ۲۴، شنبه ۲۵ و یک‌شنبه ۲۶ آذر ماه از محور هراز ممنوع است.

جهان‌تاب اضافه کرد: همچنین طی روزهای پنج‌شنبه ۲۳، جمعه ۲۴و یک‌شنبه ۲۶ آذرماه اعمال محدودیت‌های یک‌طرفه به‌صورت مقطعی در مسیر رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است، افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه ۲۲ و پنج‌شنبه ۲۳ آذرماه از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ همان‌روز از ابتدای تونل کندوان به‌سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ تا ۲۴ روزهای جمعه ۲۴، یک‌شنبه ۲۶ و دوشنبه ۲۷ آذرماه امسال از کرج و ابتدای آزادراه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روزهای اعلام شده از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

جهان‌تاب با تاکید بر اینکه اعمال محدودیت‌های اعلام شده منوط به شرایط ترافیک خواهد بود، گفت: موضوع مهم توجه به توصیه‌ها و پرهیز از توقف در نقاط حادثه‌خیز و ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م/ض

منبع: فارس
شناسه خبر: 1603206

مهمترین اخبار ایران و جهان: