نیوز سیتی!
27 آذر 1402 - 14:29

معاون عملیات نیروی زمینی: ارتش در حوزه جنگ الکترونیک به خودکفایی رسیده است

معاون عملیات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه پهباد و سایر ابزارهای جنگ الکترونیک به خودکفایی رسیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، امیر کریم چشک، معاون عملیات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلام ایران امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: از جمله ارزش هایی که برای ارتش تعریف شده مردمی بودن، آمادگی دفاع و معنویت است.

وی با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران از مردم است و برای مردم و در مسیر مردم و انقلاب قدم بر می‌دارد و این امر از افتخارات آن است، تصریح کرد: ارتش در حوادث بعد از انقلاب از جمله در دوران هشت سال دفاع مقدس و همچنین حوادث مختلفی که در کشور با آن مواجه بوده ایم در کنار مردم بوده است.

معاون عملیات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به افتخارات دفاعی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش در حوزه دفاعی چه در دوران هشت سال دفاع مقدس و چه در دیگر مراحل در کنار سایر نیروها حفظ امنیت قرار داشته است.

امیر چشک گفت: ارتش با بیش از ۱۰ تیم در هزار و ۵۶۰ کیلومتر از مرزهای کشور حضور دارد و تمامی فعالیت‌های در آن‌سوی مرز را نیز با ابزار جدید کنترلی زیر نظر دارد.

وی به دستاوردهای نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره داشت و افزود: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران حوزه پهباد و سایر ابزارهای حوزه جنگ الکترونیک به خودکفایی رسیده است.

معاون عملیات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ادامه داد: خوشبختانه وضعیت نیروی زمینی ارتش وضعیت بسیار خوبی است.

چشک خاطرنشان کرد: نیروهای خدوم ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه معنویت نیز پیشگام بوده و در این زمینه کلاس‌های قرآن و اخلاق را با تلاش عقیدتی - سیاسی برگزار می کنیم که ثمرات بسیار خوبی در پی داشته است.

پایان پیام/۶۹۰۲۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1608194

مهمترین اخبار ایران و جهان: