نیوز سیتی!
05 دی 1402 - 12:21

ثبت بیش از ۲۲ هزار مورد مزاحمت تلفنی در اورژانس همدان

رئیس مرکز اورژانس ۱۱۵ استان همدان از ۲۲ هزار و ۷۶۷ مورد مزاحمت تلفنی با اورژانس ۱۱۵ همدان طی ۹ ماهه امسال خبر داد.

محمدرضا شکوهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به معضل مزاحمت‌های اورژانش اظهار کرد: در ۹ ماهه امسال ۲۲۷ هزار و ۶۲۲ مورد با واحد ارتباطات و کنترل عملیات اورژانس استان تماس برقرار شده  و درخواست امدادرسانی داشتند.

وی با بیان اینکه از مجموع تماس‌های صورت گرفته با اورژانس ۲۲ هزار و ۷۶۷ مورد مزاحمت بوده است گفت: در آبان ۲۱ هزار و ۵۷۳ تماس با اورژانس داشتیم که یک‌هزار و ۲۹۸مورد مزاحمت بوده است.

رئیس مرکز اورژانس ۱۱۵ استان همدان با بیان اینکه آذرماه امسال ۲۱ هزار و ۳۴۲ مورد تماس ثبت شده که یک هزار و ۳۹۵ مورد مزاحمت است عنوان کرد: این ‌مزاحمت‌ها باعث اخلال در امر خدمت‌رسانی و به خطر افتادن جان سایر هموطنان می‌شود که نیاز واقعی به امداد دارند.

وی با تاکید به اینکه مزاحمت‌های تلفنی در تمام سنین از کودک تا بزرگسال وجود دارد گفت: در یک مورد متاسفانه کودکی اغلب روزها تماس می‌گرفت و مزاحم می‌شد که با پیگیری والدین عنوان کردند فرزندشان برای سرگرمی این کار را انجام داده است!

شکوهی خاطرنشان کرد: خانم مسنی هم اغلب روزها تماس می‌گیرد‌ و اعلام می‌کند تنهاست و می‌خواهد با ما صحبت کند در حالی که این موارد باعث می‌شود افرادی که نیاز به امداد دارند پشت خط تلفن منتظر بمانند که این اتفاق بازی با جان مردم است. 

 پایان پیام/89026/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1616406

مهمترین اخبار ایران و جهان: