نیوز سیتی!
03 دی 1402 - 21:07

برنامه ریزی هدفمند رمز موفقیت در پیشرفت تحصیلی است

مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در جمع دانش آموزان متوسطه مدرسه خدیجه کبری روستای سرچاهان گفت: برنامه ریزی هدفمند برای مطالعه دروس رمز موفقیت در امتحانات نهایی و کنکور سراسری است.

 به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد قویدل مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان امروز طی بازدید از مدرسه خدیجه کبری با حضور در بین دانش آموزان ضمن تشریح شیوه برگزاری کنکور سراسری و تاثیر ۵۰ درصد قطعی سوابق تحصیلی در پذیرش کنکور اظهار کرد: در کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ از ۵۰ درصد تاثیر سوابق تحصیلی سهم دروس عمومی ۲۸ درصد است و این میزان تاثیر در سال‌های آتی افزایش خواهد یافت.

وی افزود: دانش آموزان متوسطه دوم  باید نهایت استفاده از زمان را در نظر گرفته و با برنامه ریزی هدفمند و مناسب خود را برای امتحانات نهایی خرداد ماه و کنکور سراسری آماده کنند.

 مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان بیان کرد: در رابطه با آماده سازی دانش آموزان برای امتحانات نهایی، برگزاری آزمون های شبه نهایی را فرصتی طلایی برای دانش آموزان دانست و افزود: آزمون های شبه نهایی فرصتی برای شناخت نقاط ضعف و قوت در دروس مختلف و همچنین ارتقای سطح علمی دانش آموزان است. 

قویدل  همچنین تاکید کرد که برنامه شبکه آموزش دانش آموزی (شاد) یکی از ابزار مکمل جریان آموزش می باشد که فرصت بسیار خوبی را برای دانش آموزان فراهم ساخته تا در جهت ارتقای سطح علمی خود از کانال های آموزشی در دروس مختلف استفاده کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1614850

مهمترین اخبار ایران و جهان: