نیوز سیتی!
28 آذر 1402 - 17:30

محفل انس با شهید گمنام در خرمشهر+عکس

محفل انس با شهید گمنام با حضور جمعی از طلاب و روحانیون در خرمشهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، همزمان با ایام سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) محفل انس با شهید گمنام با حضور جمعی از طلاب و روحانیون در خرمشهر دیار شهید محسن رنگرز و شهید سید عبدالحمید روحانیان خوئی برگزار شد.

در این برنامه که در حوزه علمیه سید الشهدا(ع) خرمشهر دیار سرلشکر شهید سید محمدعلی جهان‌آرا برگزار شد طلاب و روحانیون خوزستانی از پیکر پاک و مطهر لاله بی‌نشان دوران هشت سال دفاع مقدس استقبال کردند.

پس از استقبال، طلاب و روحانیون خوزستانی گرداگرد پیکر پاک این میهمان بی‌پلاک خود حلقه زدند و تابوت نورانیش را بوسه باران کردند.

سوگواری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) نیز با حضور شهید گمنام دوران دفاع مقدس در حوزه علمیه سیدالشهدا(ع) خرمشهر دیار شهید محسن دلال، شهید علی رحیمی و شهید قدرت‌الله رحیمی برگزار شد که طلاب و روحانیون خوزستانی در کنار این لاله زهرایی عزاداری کردند.

حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور امام جمعه خرمشهر نیز آیین وداع با شهید گمنام دفاع مقدس در حوزه علمیه سید الشهدا(ع) خرمشهر حضور داشت و به این شهید والامقام ادای احترام کرد.

قرار است پیکر پاک و مطهر این لاله زهرایی ساعت 8 صبح روز چهارشنبه 29 آذرماه سال 1402 در آبادان زادگاه شهید حامد هلالی و شهید سید رضا ثابتی تشییع شود و در منطقه آزاد اروند آرام بگیرد.

 

این شهید گمنام یک جوان 19 ساله است که در اسفندماه سال 1363 در عملیات بدر به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاکش پس از 39 سال به خاک وطن بازگشت.

این لاله بی‌نشان فاطمی که منطقه عملیاتی شرق دجله به شهادت رسیده بود پیکر پاکش توسط نیروهای کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تفحص شد.

این شهید گمنام یکی از 14 لاله بی‌نشانی است که همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در اهواز تشییع شدند و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در 14 نقطه از استان شهیدپرور خوزستان آرام می‌گیرند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1609606

مهمترین اخبار ایران و جهان: