نیوز سیتی!
28 آذر 1402 - 16:59

اجرای ۸۷ کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه و خطوط انتقال در خدابنده

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: امسال با همت کارکنان این شرکت و همیاری مردم و خیرین، ۸۷ کیلومتر عملیات اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب و خطوط انتقال در شهرستان خدابنده اجرایی شد.

علی‌محمد نادر خانی، مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان امروز در گفت ‌وگو با فارس با بیان اینکه امسال باهمت کارکنان این شرکت و همیاری مردم و خیرین، ۸۷ کیلومتر عملیات اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب و خطوط انتقال در شهرستان خدابنده اجرایی شد، اظهار داشت: برای اجرای این میزان عملیات، اعتباری بالغ بر 13 میلیارد تومان هزینه  شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: تنها طی دو روز ۲ کیلومتر عملیات اصلاح خطوط انتقال در روستای کوسج آباد شهرستان خدابنده اجرا شده است.

وی بیان کرد: این عملیات با مشارکت اهالی روستا و با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال توسط شرکت آب و فاضلاب اجرایی شد.

نادرخانی یادآور شد: امسال تنش آبی در ۱۵ روستای شهرستان خدابنده نیز رفع شده که با اجرای این طرح‌ها جمعیتی افزون بر ۲ هزار نفر از خدمات تامین آب شرب پایدار و سالم برخوردار شدند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خاطرنشان کرد: امسال همچنین ۴۳۰ فقره انشعاب غیرمجاز در شهرستان خدابنده شناسایی و کشف شده است.

وی هدف از اجرای این طرح را کاهش هدررفت آب، افزایش فشار آب مشترکین قانونی و توزیع عادلانه آب اعلام کرد.
گفتنی است، شهرستان خدابنده با جمعیتی افزون بر ۱۹۰ هزار نفر، با ۲۴۰ روستا و ۷ شهر زیرپوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان زنجان قرار دارد.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1609550

مهمترین اخبار ایران و جهان: