نیوز سیتی!
29 مهر 1402 - 18:43

آبان نماد ایستادگی ملت ایران مقابل استکبار است۱۳

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با تاکید بر سیاست سازش ناپذیری کشورمان برابر استکبار جهانی گفت: سالروز ملی مبارزه با استکبار در ۱۳ آبان ماه امسال با شکوه بیشتری برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، روح‌الله سلگی امروز در جلسه ستاد‌برنامه ریزی بزرگداشت ۱۳ آبان با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی مازندران اظهار کرد: تببین جنایات ضدبشری استکبار و رژیم صهیونیستی برای نسل جوان و نوجوان محور برنامه‌های امسال ۱۳ آبان است.

وی با انتقاد از سکوت وهمراهی جریانات شبه روشنفکری در برابر جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی،گفت: تمرکز عمده برنامه های فرهنگی روز ۱۳ آبان امسال باید بر روی تببین جنایات رژیم جعلی صهیونیستی باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به استانداردهای دوگانه محافل سیاسی و رسانه ای غرب در مفهوم حقوق بشرو دموکراسی،عدم حمایت کشورهاو چهره‌های دگراندیش از حقوق مردم رنج دیده فلسطین را مورد انتقاد قرار داد و افزود: تاریخ هرگز لکه ننگ همراهی و سکوت مرگبار مجامع جهانی و برخی چهره‌های شاخص هنری و سیاسی در مسئله فلسطین را فراموش نخواهد کرد.

سلگی خاطرنشان کرد: غرب وحشی با حمایت آشکار از ددمنشی صهیونیست‌ها در غزه چهره واقعی خود را عیان کرد.

وی ۱۳ آبان را نماد ایستادگی ملت رشید ایران عنوان و اظهار کرد: ۱۳ آبان تنها روز دانش آموزان و دانشجویان نیست؛ چرا که همه مردم ایران علیه استکبار موضع قاطع و واحد دارند.

معاون استاندار مازندران از تشکیل ۷کارگروه ویژه برای بزرگداشت روز ۱۳ آبان در این استان خبر داد و افزود: پاسخگویی به شبهات دانشجویان و دانش آموزان از سوی کارشناسان خبره در موضوعات اساسی باید در دستور کار قرار گیرد.

وی اظهار کرد: امسال گروه سرود ۲هزار نفری دانش آموزان روز ۱۳ آبان در مرکز مازندران سرود حماسی اجرا خواهد کرد.

در این جلسه مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی رئوس برنامه های دستگاه متبوع در روز ملی مبارزه با استکبار را ارائه کردند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1545550

مهمترین اخبار ایران و جهان: