نیوز سیتی!
19 مهر 1402 - 12:58

آب نیمی از شهر الیگودرز از تونل قمرود تامین شود

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی، تامین آب نیمی از شهر الیگودرز از تونل قمرود را یک نیاز دانست و گفت: به لحاظ فنی این امکان فراهم است و می‌توان موضوع کم‌آبی را حل کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از الیگودرز، محمد خدابخشی پیش از ظهر امروز در آئین آبرسانی به ۲۰ روستای الیگودرز و شهر جدید شاپورآباد این شهرستان، اظهار کرد: برای توسعه یافتن یک منطقه باید زیرساخت‌های لازم آن فراهم و یا تکمیل شود.

وی خاطرنشان کرد: ۴۰۸ کیلومتر تعهد در حوزه راه الیگودرز ایجاد شده، در حوزه گازرسانی نیز شول‌آباد هفته آینده افتتاح می‌شود و پست ۴۰۰ کیلووات برق این شهرستان حدود ۶۰ درصد پیشرفت دارد.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فیبر نوری در دورترین روستاهای الیگودرز رفته و پوشش اینترنتی و مخابراتی خوبی در این شهرستان داریم، افزود: طرح آبرسانی به روستاهای زیان دیده از قمرود پس از اجرای این طرح انجام شده است.

خدابخشی، تامین آب نیمی از شهر الیگودرز از تونل قمرود را یک نیاز دانست و افزود: به لحاظ فنی این امکان فراهم است و می‌توان موضوع کم‌آبی را حل کرد.

وی ادامه داد: بر اساس مطالعات آمایش سرزمین، کشاورزی مزیت نسبی لرستان است، از این‌رو لازم است مطالعات سدهای کوچک کشاورزی استان تکمیل و به کمیسیون ماده ۲۳ ارسال و مجوزهای لازم برای دریافت تخصیص اعتبارات گرفته شود.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی، تکمیل عملیات اجرایی شبکه فاضلاب الیگودرز با بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی را از جمله انتظارات مردم این شهرستان عنوان کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1534950

مهمترین اخبار ایران و جهان: