نیوز سیتی!
19 مهر 1402 - 13:27

لزوم حمایت صنایع از ورزش استان مرکزی

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم سازی اراک گفت: بخش صنعت از همه امکانات و شرایط موجود در استان استفاده می‌کند، اما اثربخشی لازم در حوزه ورزش و مسؤولیت‌های اجتماعی را ندارد، باید از مسؤولان مطالبه کرد آنها هم به میزان سهم خود در این بخش سرمایه‌گذاری کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محمد رجاییان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم سازی اراک صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجموعه شرکت آلومینیوم با نگاه تیزبینانه و هوشمندانه مدیران امروز پرچم‌دار ورزش استان در بخش حرفه‌ای و کارگری است.

وی تصریح کرد: در راستای مسؤولیت‌های اجتماعی امروز ساختاری در این شرکت فراهم شده که مدیران مجموعه موافقت کردند این شرکت مجموعه‌ای داشته باشد به نام باشگاه و در قالب این مجموعه شاهد فعالیت رشته‌های ورزشی همچون فوتبال و حمایت از هیات‌های ورزشی باشیم.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم سازی اراک گفت: بحثی که وجود دارد این است که چرا در استان مرکزی با وجود این همه صنعت میزان تیم‌داری و باشگاه‌‌داری بسیار کم است، و تنها در شهر ساوه شاهد حضور تیم فوتسال هستیم، در حالی که صنایعی چون پتروشیمی با آن حجم بالای درآمدها فعالیت بیشتری در این حوزه داشته باشد.

رجاییان افزود: بخش صنعت از همه امکانات و شرایط موجود در استان استفاده می‌کند، اما اثربخشی لازم در حوزه ورزش و مسؤولیت‌های اجتماعی را ندارد، باید از مسؤولان مطالبه کرد آنها هم به میزان سهم خود در این بخش سرمایه‌گذاری کنند.

وی ادامه داد: در چند روز گذشته سالن آلومینیوم از لحاظ ایمنی و امنیتی آمادگی لازم برای برگزاری مسابقه فوتسال را نداشت، به صد جا مراجعه کردیم، در سالن‌های هیات فوتبال که تقریبا مناسب است واحد‌ صنعتی فعالیت می‌کند که برای گرفتن یک وقت سالن پولی از ما مطالبه کردند که من خودم خجالت کشیدم و گفتم اگر مسابقه برگزار نکنیم بهتر است تا این پول را بدهیم.

مدیرعامل باشگاه آلومیینیوم گفت: چرا شرکتی مثل املاح معدنی که خاک استان را می‌برد و فرایند زیست محیطی بدی به دنبال دارد نباید در حوزه ورزش استان سرمایه گذاری کند؟

رجاییان افزود: گاهی نقص‌های آلومینیوم مطرح می‌‌شود و این خیلی خوب است اما اگر قرار است مطرح شود باید به سمت و سوی پیشرفت کار باشد، ولی اینکه بخواهیم به گونه‌ای برخورد کنیم که این مجموعه را از سرمایه‌گذاری در استان زده کنیم، خیانت کرده‌ایم.

در حال به روز رسانی...

منبع: فارس
شناسه خبر: 1534994

مهمترین اخبار ایران و جهان: