نیوز سیتی!
13 آبان 1402 - 10:18

پیروزی‌هایی که برای ایران حاصل شده به واسطه فرهنگ ناب اسلامی بوده است

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: پیروزی هایی که خداوند به جامعه ما داده به واسطه فرهنگ ناب اسلامی بوده که خوشبختانه امروزه این فرهنگ در دنیا گسترده شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه فرهنگ نباید در سایر موضوعات گنجانده شده و دیده شود، اظهارداشت: در تمام موضوعات اگر به درستی نگریسته شود بدون شک پیوست فرهنگی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه حوزه فرهنگی حوزه فراری بوده و دامنه وسیعی دارد، تصریح کرد: انتظار ما از دولت مردمی سیزدهم این بوده که برمبنای فرهنگ نظام کار مؤثر انجام شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به پیروزی هایی از ابتدای انقلاب اسلامی نصیب مردم ایران شده است، افزود: پیروزی هایی که خداوند به جامعه  ما داده به واسطه فرهنگ ناب اسلامی  بوده که خوشبختانه امروزه این فرهنگ در دنیا گسترده شده است.

عبادی ادامه داد: هر کجا هم آسیبی دیده ایم از یک آسیب فرهنگی پیوست آن بوده که این تحلیل  اهمیت موضوع فرهنگ و هنر را نشان می دهد.

وی با اشاره به جنایات صهیونیست غاصب در غزه گفت: آن هایی که در عزه جنایت مرتکب می شوند سال گذشته برای جامعه ما خواب هایی دیده بودند که در پی این جنایات بسیاری از بهترین افراد کشور را از دست دادیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ریشه اصلی این اغتشاشات و پیوستن برخی از جوانان به جبهه دشمن را ناآگاهی آنها دانست و افزود: باید به جوانان نسبت به اتفاقات ۲۰۰ سال گذشته آگاهی و اطلاعات لازم را بدهیم و می توان عوض برنامه‌های صرفاً سرگرم کننده در راستای تحلیل انواع مسائل سیاسی و اجتماعی برنامه هایی به جوانان ارائه داد.

عبادی اضافه کرد: برای یک جامعه انقلابی سرگرمی به معنای مرگ بوده و در امر فرهنگ سهل انگاری داشته ایم.

پایان پیام/۶۹۰۲۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1560306

مهمترین اخبار ایران و جهان: