نیوز سیتی!
06 آذر 1402 - 21:00

نیروی دریایی سپاه و ارتش به قدرت بازدارنده در جهان تبدیل شده اند

فرمانده نیروی دریایی سپاه در دیدار با فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: این واقعیتی انکارناپذیر است که نیروهای مسلح ما از قدرت برتر در عرصه های دریایی برخوردار هستند و دشمنان نیز این را به خوبی می‌دانند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه امروز به همراه جمعی از فرماندهان و معاونان این نیرو به مناسبت گرامیداشت هفتم آذر و روز نیروی دریایی ارتش با حضور در ستاد فرماندهی این نیرو، با امیر دریادار شهرام ایرانی دیدار و روز نیروی دریایی ارتش را به همه دلاور مردان ارتشی و فرمانده شجاع و ولایتمدار آن، امیر ایرانی تبریک و تهنیت گفت.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: امروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مفتخر است  با برخورداری از  نیروهای کارآمد ، تجهیزات به روز و مجهزترین سامانه‌های ناوبری که در اختیار دارد برای انجام مأموریت های سخت آمادگی کامل دارد  و این واقعیتی انکارناپذیر است که نیروهای مسلح ما از قدرت برتر در عرصه های سیادت و صیانت دریایی  برخوردار هستند و دشمن نیز این موضوع را به خوبی درک کرده و  می‌داند.

 

سردار تنگسیری، اقتدار دفاعی و قدرت بازدارندگی اطمینان‌بخش ایران اسلامی را ثمره خون شهدا، وحدت و یکپارچگی نیروهای مسلح تحت فرامین و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا عنوان کرد و گفت: این همدلی هم افزا و یکپارچگی بین نیروهای مسلح موجب خشنودی و رضایتمندی مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) و مباهات ملت عظیم الشأن ایران اسلامی است.

وی اظهار داشت: به واسطه همت عالی و اعتماد به توانمندی جوانان غیور و دانشمندان متعهد داخلی از محدوده شعار خارج و وارد عرصه عمل، تجربه و به یک قدرت بازدارنده در منطقه و جهان تبدیل شده‌ایم.

 

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران  با تبریک هفته بسیج، گفت: باعث خوشحالی است که موجباتی ایجاد شد تا این دیدار و گفت و گو شکل گیرد تا در آن بتوانیم درباره موضوعات مشترک و زمینه های تبادل تجارب و همکاری های بیشتر پیرامون مأموریت های دو نیرو تعامل  هم افزا داشته باشیم.

در این دیدار امیر ایرانی  ضمن برشمردن رشادت ها و افتخارات نیروی دریایی سپاه در عرصه های دریایی و حفاظت از آبهای سرزمینی، آمادگی خود را برای همکاری های بیشتر در انجام ماموریت های محوله در دفاع از کشور در مقابل هرگونه تهدیدات دشمنان اعلام داشت و برای همه رزمندگان دریادل نیروی دریایی سپاه و فرمانده مقتدر آن، سردار تنگسیری آرزوی موفقیت و بهروزی کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1586694

مهمترین اخبار ایران و جهان: