نیوز سیتی!
25 مهر 1402 - 15:38

مسئله بیمه دهیاران نیمه‌وقت باید حل شود

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری زنجان کمبود نیروی متخصص را متذکر شد و گفت: مسئله بیمه دهیاران نیمه‌وقت هم از مشکلات است که باید فکری برای حل آن کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، وجیه‌الله بیگدلی، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری زنجان ظهر امروز در آئین روز روستا و همچنین تحویل  ماشین‌آلات و تجهیزات به دهیاری‌ها که با حضور، معاون امور دهیاری‌هاn>ی سازمان شهرداری و دهیاری‌هاn>ی وزارت کشور برگزار شد، با تشریح اقدامات انجام شده دوره مدیریت خود، اظهار کرد: روستائیان پاک‎ترین، باصداقت‌ترین و شرافت‌مندترین قشری از جامعه هستند که در انتخابات، جبهه و جنگ و پیروی از ولایت همواره پای کار بوده‌اند لذا مسؤولان هم در ارائه خدمات به این قشر باید پای کار باشند.
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری زنجان با بیان اینکه از بین ۶۵۷ دهیاری استان ۶۳۰ دهیاری ارتقای رتبه یافته است، افزود: ۵۲ دهیاری هم به مجموع دهیاری‌ها اضافه و ۷۸ دهیاری هم جزو دستگاه‌های اجرایی قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه زنجان در اجرای پروژه‌های عمرانی در بین دیگر استان‌ها رتبه نخست را کسب کرده است، تصریح کرد: این رتبه وقتی ارزشمندتر است که خود را با استان‌هایی مانند خراسان رضوی و یا آذربایجان شرقی مقایسه کنیم.
بیگدلی از خرید ۵۰ دستگاه ماشین‌آلات مورد نیاز برای دهیاری‌ها خبر داد و افزود: برای پیشبرد امور پرداخت ۱۵۸ میلیارد تومان اعتبار در پست‌بانک مصوب شده است.
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری زنجان به بسته بودن سه ماهه سامانه دهیاری‌ها در پست‌بانک اشاره و تصریح کرد: این سامانه باید باز، و کمک‌حال دهیاری‌ها برای انجام کار باشد.
وی به کلنگ‌زنی ۶۳۳ پروژه عمرانی در هفته دولت اشاره کرد و گفت: تعداد 399 توجهی پروژه هم در این ایام به بهره‌برداری رسیده است.
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری زنجان کمبود نیروی متخصص را متذکر شد و افزود: مسئله بیمه دهیاران نیمه‌وقت هم از مشکلات است که باید فکری برای حل آن کرد.
پایان پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1541094

مهمترین اخبار ایران و جهان: