نیوز سیتی!
09 آبان 1402 - 16:57

افتتاحیه دومین جشنواره ملی راویان همدلی

صبح امروز با حضور فعالان رسانه‌ای، گروه‌های مردمی و جهادی مراسم افتتاحیه جشنواره راویان همدلی برگزار شد.

به گزارش گروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، صبح امروز سه شنبه ۹ آبان با حضور فعالان رسانه‌ای، گروه‌های مردمی و جهادی مراسم افتتاحیه جشنواره راویان همدلی برگزار شد.

افتتاحیه دومین جشنواره ملی راویان همدلی با حضور جمعی از فعالان رسانه‌ای حوزه خدمت و جهاد با هدف بازتاب خدمات گروه‌های جهادی و مردمی برگزار شد.

علی بابایی مدیر روابط عمومی بنیاد احسان در این مراسم گفت: جشنواره راویان همدلی سال گذشته با استقبال گروه‌های مردمی و جهادی و فعالین اجتماعی قرار گرفت به طوری که در اختتامیه جشنواره ۲۱۰۰ اثر از جمله مستند، کلیپ، فیلم کوتاه، نماهنگ و... داوری شد و از افراد برگزیده تقدیر شد.

بابایی افزود: علاقه مندان برای حضور در جشنواره امسال می‌توانند در عرصه‌های فیلم‌ کوتاه، مستند، نماهنگ، کتاب و داستان کوتاه، پوستر و عکس آثار خود را از 15 آبان از طریق سایت ehsan.ir به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

در این مراسم که با حضور فعالین رسانه‌ای و جهادی از جمله میثم نعمتی، ودود حیدری، هادی قاسمی، حامد عسکری، محمد رضا امامقلی و صادق مفرد برگزار شد از پوستر و نشان جشنواره نیز رونمایی شد.

اختتامیه جشنواره راویان همدلی در اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود و پس از داوری آثار، افراد برگزیده جوایز خود را دریافت خواهند کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1556794

مهمترین اخبار ایران و جهان: