نیوز سیتی!
25 مهر 1402 - 15:16

فدراسیون بولینگ و بیلیارد: از طوفان الاقصی و مجاهدان فلسطینی حمایت کنید

فدراسیون بولینگ و بیلیارد بیانیه‌ای را در محکومیت جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، فدراسیون بولینگ و بیلیارد در محکومیت جنایت‌های رژیم غاصب اسرائیل در غزه، بیانیه‌ای را به شرح زیر صادر کرد:

" بِسمِ‏ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم‏

ذلِکَ وَ مَنْ عاقَبَ بِمِثْلِ ما عُوقِبَ بِهِ ثُمَّ بُغِیَ‏ عَلَیْهِ لَیَنْصُرَنَّهُ اللَّهُ إِنَّ اللَّهَ لَعَفُوٌّ غَفُورٌ

اگر کسى به همان اندازه که بر او عقوبت رفته، (ستم­ کننده را) عقوبت کند و زان پس (باز هم) بر او ستم شود، خدا بى‌گمان وى را کمک خواهد کرد. خداوند بخشنده‍‌اى آمرزنده است.  (حج/۶۰)

یک بار دیگر در کمتر از یکصدسال اخیر شاهدیم که جنایتکاران تاریخ، فاجعه‌ای دیگر را با دستان خون آشام رژیم غاصب صهیونیستی می‌آفرینند. جنایت‌های نابخشودنی به مردم مظلوم فلسطین، از سوی رژیم منحوس اسرائیل و تجاوز و حملات بی رحمانه به مردم در نوار غزه را مشاهده می‌کنیم.

فدراسیون بولینگ و بیلیارد، ضمن تمجید از شجاعت و هوشمندی گروه­ های مقاومت و تبریک برای پیروزی­ طوفان الأقصی، حمایت همه­ جانبه و همیشگی خود را از مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه، کرانه باختری، اراضی اشغالی و اردوگاه‌­های فلسطینیان در لبنان و سوریه اعلام کرده و از جامعه ورزش در کشورهای اسلامی و تمام انسان‌های آزاده و آزاد اندیش و تاثیر گذار می­‌خواهد که در برابر این جنایات هولناک سکوت را کنار گذاشته و ضمن محکومیت صریح و قاطع اقدامات ددمنشانه این رژیم، حمایت مادی و معنوی از مجاهدان فلسطینی و مردم مظلوم غزه را به عمل آورند. "

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1541050

مهمترین اخبار ایران و جهان: