نیوز سیتی!
19 مهر 1402 - 20:08

کاهش محسوس دما برای البرز پیش بینی می‌شود

سرپرست مدیریت بحران استان البرز نسبت به احتمال وقوع رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید و کاهش محسوس دما در این استان هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مهدی مهرور، سرپرست مدیریت بحران استانداری البرز، با اشاره به تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از تشدید فعالیت سامانه بارشی از فردا پنجشنبه تا جمعه در منطقه البرز مرکزی است که به موجب آن بعضی ساعات رگبار و رعد و برق ، وزش باد نسبتا شدید و گرد و خاک و روند کاهش محسوس دما به شرح زیر در استان پیش بینی می‌شود.  

وی گفت: طبق پیش بینی رگبار، رعد و برق ، وزش باد شدید ،گرد و خاک موقت طی روز پنجشنبه ۲۰ و جمعه ۲۱ مهر در استان البرز وجود دارد.

توصیه اکید مدیریت بحران به مردم استان عدم توقف و اسکان در حاشیه و بستر رودخانه‌ها، مسیل.های فصلی و دامنه کوه‌ها، از سفرهای غیر ضروری و رعایت نکات ایمنی هنگام تردد در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی، از فعالیت‌های کوهنوردی خود داری نمایند. 

وی گفت: اختلال در تردد های شهری و بین شهری، احتمال آبگرفتگی معابر، بالا آمدن موقت سطح آب مسیل‌ها و رودخانه‌ها، احتمال ریزش سنگ در جاده‌های کوهستانی، شکسته شدن سازه‌های سست، درختان و تابلوهای تبلیغاتی وجود دارد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1535494

مهمترین اخبار ایران و جهان: