نیوز سیتی!
19 مهر 1402 - 21:30

تجلیل از نمونه‌های ترافیکی و رانندگان قانونمند در چناران

به مناسبت هفته فراجا همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک و تجلیل از نمونه های ترافیکی و بانوان فرهنگ یار ترافیک در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان چناران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چناران، رییس پلیس راهور شهرستان چناران، امروز در مراسم همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک اظهار کرد: نیروهای پلیس راهور شبانه روز در حال خدمت رسانی به مردم و ترویج فرهنگ ترافیک هستند و تمام توان خود را در این زمینه به کار می بندند تا خدمت شایسته ای به همشهریان عزیز ارائه دهند.

سرهنگ زردادخانی تصریح کرد: این فرهنگ سازی باید از سنین کودکی با توجه به نقش و جایگاهی که خانواده در جامعه داراست، آغاز شود تا کودکان از همان ابتدا با این قوانین بیشتر آشنا شوند.

در این همایش، جمعی از فعالان ترافیکی از جمله رانندگان تاکسی، آژانس ها، خودروهای درون شهری و برون شهری، فرهنگ یاران و مدیران برتر انتظامی حوزه ترافیک مورد تقدیر قرار گرفتند.

گفتنی است سرهنگ زردادخانی رییس پلیس راهور شهرستان چناران، طحان مدیر عامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری، محمدی مدیر فنی و مدیر عامل شرکت مسافربری صائب خراسان به همراه برخی مدیران و مسؤلان فعال انتظامی که در حوزه ترافیک یاریگر پلیس راهور بودند و همچنین ملیحه مداح، خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان چناران تجلیل شدند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1535550

مهمترین اخبار ایران و جهان: