نیوز سیتی!
07 خرداد 1402 - 09:46

استعفای دسته جمعی در اتاق بازرگانی زنجان+عکس

5 عضو اتاق بازرگانی و و صنایع و معادن استان زنجان همزمان از عضویت در این اتاق استعفا کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، 5 عضو از 15 عضو اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان همزمان از عضویت در این اتاق استعفا کردند.
بر این اساس این اعضا که عضو لیست اتاق توانمند استان زنجان و از لیست پیروز انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان هستند، افشین آشوری، ولی منصوری، سید علی حجازیان، سهند علی فلاحی و محسن حمیدی هستند.
گفتنی است، بعد از انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان در اسفند ماه جاری برخی اختلافات آغاز شد که منجر به استعفای این 5 نفر شد.

شایان ذکر است، انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان ۲۰ اسفند ماه سال گذشته همزمان با سراسر کشور برگزار شد و منتخبان در چهار گروه بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی با رای فعالان اقتصادی استان انتخاب شدند.

همچنین 5 اردیبهشت، با 8 رای اعضای هیأت نمایندگان صمد یوسفی اصل به عنوان رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان انتخاب شد.

همچنین علیرضا آدمی به عنوان نایب رئیس اول و محمدرضا کردلو به عنوان نایب رئیس دوم اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان انتخاب شدند.

همچنین حسین بازرگان به عنوان منشی هیأت رئیسه و علی شاهمرادی به عنوان خزانه دار اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان انتخاب شدند تا اعضای هیأت رئیسه اتاق را تشکیل دهند.

در بخش بازرگانی حسین بازرگانی، صمد یوسفی  اصل، محسن حمیدی، ایرج تاج الدین و علیرضا حجازیان منتخبان این بخش بودند. 

در بخش صنعت نیز علیرضا آدمی، ایرج افشارنیا، حسین صنعان، غلامحسن حسن نژاد و سهندعلی فلاحی منتخبان بودند.

در بخش معدن نیز ولی الله منصوری و وحید آذرگشسب به عنوان منتخبان این بخش شناخته شدند.

در بخش کشاورزی نیز به ترتیب علی شاهمرادی، افشین آشوری و محمدرضا کردلو به عنوان منتخبان این بخش انتخاب شدند.

اما با این حال به نظر می‌رسد، ادامه اختلافات راه 5 عضو اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان را با 10 عضو دیگر امروز جدا کرده و آنها به صورت دسته جمعی و به دلیل آنچه که برگزاری نا سالم انتخابات هیات رئیسه عنوان کرده‌اند از ادامه فعالیت در اتاق استعفا کرده‌اند.

ایجاد فضای رانتی در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان و دخالت برخی مسوولان و نمایندگان و مهره چینی در هیات رئیسه و خدشه دار شدن انتخابات و رقابت سالم نیز از دیگر دلایل استعفای این 5 عضو در استعفانامه عنوان شده است.

گفته می‌شود، هنوز استعفانامه این 5 عضو به هیات رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان اعلام و تقدیم نشده است.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1243494

مهمترین اخبار ایران و جهان: