نیوز سیتی!
31 اردیبهشت 1402 - 17:13

دختران بالای ۱۶ سال تحت حمایت کمیته امداد تجلیل شدند

اردبیل- رئیس کمیته امداد منطقه یک شهرستان اردبیل گفت: همزمان با میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر، ۱۰۰ نفر از دختران بالای ۱۶ سال تحت حمایت کمیته امداد تجلیل شدند.

رحیم شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: این حرکت ارزشمند با هدف ارج نهادن به منزلت دختران نجیب و با استعداد تحت حمایت کمیته امداد انجام شد تا در بخش‌های مختلف از این دختران موفق تجلیل و تکریم انجام شود.

وی به تنوع خدمات کمیته امداد در پشتیبانی از خانواده‌های نیازمند به ویژه دختران در مسیر ادامه تحصیل و شروع زندگی مشترک اشاره کرد و گفت: در کنار تحصیل و کمک به اشتغال این دختران، سعی بر این است تا مهارت‌آموزی آنها در حوزه‌های مختلف انجام شده و وضعیت بهتری را در این حمایت‌ها و پشتیبانی‌ها شاهد باشیم.

رئیس کمیته امداد منطقه یک شهرستان اردبیل به توزیع جهیزیه در بین نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد اشاره کرد و افزود: با حضور مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل و جمعی از مسئولان، توزیع ۱۲۳ سری جهیزیه را در اردبیل بین جامعه هدف و نوعروسان شاهد بودیم.

شهبازی تصریح کرد: کمیته امداد در مناسبت‌های پیش رو نیز ادامه این فعالیت‌ها را هدف‌گذاری کرده که انتظار می‌رود خدمات ارائه شده با همراهی خیرین و گروه‌های توانمند جامعه با قوت بیشتر ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم مولودی‌خوانی و توزیع شیرینی به میمنت میلاد حضرت معصومه (س) انجام و در ادامه پرچم آستان قدس رضوی و مرقد امام رضا (ع) برای تبرک بین دختران تحت حمایت ارائه و در بین جمع چرخانده شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1228294

مهمترین اخبار ایران و جهان: