نیوز سیتی!
09 خرداد 1402 - 10:43

اعزام بیش از ۴ هزار نفر از استان سمنان به مراسم ارتحال امام (ره)

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: بیش از چهار هزار نفر از این استان در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) شرکت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، امیر کرم‌زاده، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان صبح امروز در چهاردهمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران استان سمنان اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی برای خدمت‌رسانی به مسافران در تعطیلات خردادماه آمادگی کامل داشته باشند.

وی ادامه داد: بیش از چهار هزار نفر از استان سمنان در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) برای تجدید میثاق با مقام معظم رهبری و آرمان‌های امام راحل شرکت می‌کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان افزود: علاوه بر حضور مردم هم‌استانی در مراسم ارتحال امام خمینی (ره)، هم‌وطنان دیگر استان‌ها برای حضور در این مراسم از جاده‌های استان سمنان عبور می‌کنند.

کرم‌زاده گفت: برای خدمت‌رسانی مطلوب به علاقه‌مندان به حضور در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) و مسافران، نظارت بر تأسیسات گردشگری و مجتمع‌های بین‌راهی باید در دستور کار دستگاه‌های نظارتی قرار گیرد.

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان نیز در این جلسه بیان کرد: برای خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران باید تمامی امکانات و ظرفیت‌ها در این استان بسیج شوند.

وی افزود: تأمین آب برای مجتمع‌های بین‌راهی، ساماندهی سیستم روشنایی و نظافت پارک‌ها برای اسکان مسافران در این ایام موردتوجه دستگاه‌های ذی‌ربط باشد.

پایان پیام/2568/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1248850

مهمترین اخبار ایران و جهان: