نیوز سیتی!
14 خرداد 1402 - 10:01

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: دشمنان از دستاوردهای نخبگان ایران ترسیده‌اند

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان به دنبال این هستند که هر روز به جوانان ما احساس ناامیدی و یأس تزریق کنند چون از دستاورد‌های بزرگ نخبگان ایرانی بیم و ترس دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر ابراهیم عزیزی نماینده مردم شیراز و نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جمع مردم جزیره خارگ اظهار داشت: دشمنان به دنبال این هستند که هر روز به جوانان ما احساس ناامیدی و یأس تزریق کنند چون از دستاورد‌های بزرگ نخبگان ایرانی بیم و ترس دارند.

وی افزود: دشمنان اتاق فکری را طراحی کرده‌اند و هربار از یک طریق ناامیدی را به مردم ما القاء می‌کنند؛ مردم ما باید آگاه باشند و اجازه ندهند دشمن با شایعه‌پراکنی احساسات و عواطفشان را مورد هدف قرار دهد.

این مقام مسؤول ادامه داد: وظیفه فعالان علمی، فرهنگی و یا هرکسی که جامعه از آن تاثیرپذیری دارد این است که آگاهی مردم را نسبت به مسائل روز افزایش دهند.

عزیزی اعلام داشت: باگذشت چهار دهه از انقلاب، همچنان دسیسه‌چینی‌های دشمن کوتاه نشده است؛ امروز دشمن ما به‌دنبال این است که از جوانان ما هویت‌زدایی کند و این موضوع جای‌نگرانی دارد و باید مسؤولان تصمیمات مهمی در این زمینه بگیرند و هر فردی که ظرفیتش را دارد باید کمک کند تا هویت اصیل ایرانی که باعث افتخار همه ما است، میان جوانان از بین نرود.

پایان خبر /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1260694

مهمترین اخبار ایران و جهان: