نیوز سیتی!
21 خرداد 1402 - 10:54

دوره های آموزشی برای پیشگیری از تخلفات در دانشگاهها برگزار می شود

یک مقام مسئول در وزارت علوم از برگزاری دوره های آموزشی برای پیشگیری از تخلفات و جرائم ویژه اساتید و کارکنان دانشگاه ها به منظور صیانت از دانشگاهیان خبرداد.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دوره های آموزشی برای پیشگیری از تخلفات و جرائم ویژه اساتید و کارمندان دانشگاه ها به منظور صیانت از دانشگاهیان گفت: یکی از مسائل مهمی که برای صیانت از وزارت علوم، دانشجویان، دانشگاه ها، اساتید و کارمندان پیگیری می کنیم، پیشگیری از تخلفات و جرائم است.

وی ادامه داد: بنابراین به مرور در دانشگاه های مختلف حضور پیدا کرده و با اساتید، اعضای هیات رئیسه و هیات های تخلفات نشست هایی را برگزار می کنیم، تا نوع جرائم و تخلفات شناسایی شود و با توجه به آن پیش بینی شود که بزنگاه و لغزشگاه ها کجاست.

مدیر کل دفتر هماهنگی هیاتهای رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و انتظامی اعضای هیات علمی وزارت علوم افزود: ما به دنبال مچ گیری نیستیم بلکه می خواهیم از دانشگاهیان صیانت کنیم و متناسب با آنها آموزش ها ارائه می شود.

وی تاکید کرد: برگزاری دوره های آموزشی برای پیشگیری از تخلفات و جرائم ویژه اساتید و کارکنان دانشگاه ها به منظور صیانت از وزارت علوم، اساتید دانشجویان و کارمندان است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1276850

مهمترین اخبار ایران و جهان: