نیوز سیتی!
20 خرداد 1402 - 10:06

«شهرک سبزیکاری» و «شهرک سیر» همدان درگیر تأمین زمین

همدان- مدیر جهاد کشاورزی شهرستان همدان گفت: برای ایجاد و راه اندازی «شهرک سبزیکاری» و «شهرک سیر» همدان هنوز زمین مناسب پیدا نشده است.

رحمان ایرانپور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه ایجاد شهرک سبزی کاری یکی از برنامه‌های جهاد کشاورزی است؛ اظهار کرد: طی سالهای اخیر پیگیر این برنامه بوده و در این زمینه چند بار جانمایی برای زمین را انجام دادیم اما هنوز زمین مناسب پیدا نشده است.

وی با بیان اینکه بازدیدهای مستمری را برای زمین در مکان‌های مختلف داشتیم و پیگیری‌های نیز به صورت جدی انجام شده است؛ افزود: هدف ما ساماندهی این حوزه و ایجاد یک شهرک است اما پایه و اساس کار که زمین است هنوز پیدا نشده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان همدان افزود: در این زمینه با منابع طبیعی بازدیدهایی را نیز داشتیم و زمین‌هایی نیز که پیشنهاد شد یا محل آن بسیار دور بوده و یا توپوگرافی مناسبی نداشته است.

ایرانپور با بیان اینکه در روستای نهران نیز قرار شد زمینی در این زمینه در اختیار قرار گیرد اما با توجه به مشکلاتی که وجود داشت عملیاتی نشد؛ تصریح کرد: برای ایجاد شهرک سیر همدان نیز همین مشکل را داریم که در صورت پیدا شدن زمین حتماً اقدام لازم صورت خواهد گرفت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1274194

مهمترین اخبار ایران و جهان: