نیوز سیتی!
17 خرداد 1402 - 22:23

الگوی حکمرانی امام(ره) در دوران زعامت مقام معظم ‌رهبری ادامه داشته است

رئیس اندیشگاه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی(ره) یک الگوی حکمرانی الهی مردمی، توحیدی، خدومانه، شجاعانه و عزت‌آفرین را ایجاد کردند، همان چیزی که پیامبر(ص) اجرا نمودند و الحمدلله این شیوه حکمرانی در دوران زعامت مقام معظم ‌رهبری نیز ادامه داشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، همایش «انقلاب اسلامی با محوریت تاملاتی در جایگاه رهبری و ولایت فقیه در جامعه» با حضور جمعی از فعالان فرهنگی استان قم وبه همت ستاد فجر انقلاب، دانشگاه قم، بسیج اساتید حوزه و معاونت سیاسی سپاه قم عصر امروز در سالن امام خمینی(ره) دانشگاه شهید محلاتی قم برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی ذوعلم رئیس اندیشگاه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در این همایش با بیان اینکه ولی فقیه تکیه‌گاه مردم و محور اندیشه های اسلامی و سیاسی است، گفت: دشمنان در تلاشند تا جایگاه ولی فقیه را در کشور دچار تزلزل کنند اما همچون گذشته توطئه‌هایشان محکوم به شکست است.

وی اظهار کرد: دشمن از همان اول انقلاب به اهمیت ولی فقیه در جامعه اسلامی پی برده بود و تلاش داشت بعد ازرحلت امام خمینی(ره) زنجیره ولی فقیه در ایران را از بین ببرد و این مهم را در جامعه ایران اسلامی از بین ببرد که الحمدلله هیچگاه موفق نشده و با شکست‌های پیاپی مواجه شده است.

ذوعلم با اشاره به اهمیت ولی فقیه در جامعه گفت: کشور ما با توجه به منابع عظیمی که دارد همواره مورد توجه بیگانگان بوده و به حمد خدا این سوء‌نیت و توجه به کشور ما همواره زیر سایه ولی فقیه خنثی شده است.

وی با اشاره به سبک حکمرانی امام(ره) در سال‌های رهبری ایشان گفت: سبک حکمرانی امام خمینی (ره) بسیار متفاوت با گذشته بود، ایشان یک الگوی حکمرانی الهی مردمی، توحیدی، خدومانه، شجاعانه و عزت‌آفرین را ایجاد کردند، همان چیزی که پیامبر(ص) اجرا نمودند و الحمدلله این شیوه حکمرانی در دوران زعامت مقام معظم ‌رهبری نیز ادامه داشته است.

پایان پیام/78038

منبع: فارس
شناسه خبر: 1269250

مهمترین اخبار ایران و جهان: