نیوز سیتی!
13 خرداد 1402 - 18:38

ایجاد فضا و امکانات لازمه یک مرکز یادگیری محلی پویا و فعال است

چهارباغ- معاون سوادآموزی آموزش و پرورش البرز گفت: بسترسازی و مهیا کردن فضا، امکانات و تجهیزات لازمه یک مرکز یادگیری محلی پویا و فعال است.

به گزارش خبرنگار مهر، رؤیا عسگرپور بعد از ظهر شنبه در بازدید از فعالیت‌های مرکز یادگیری محلی شهید داوود اکبری مهدی آباد چهارباغ اظهار کرد: بسترسازی و مهیا کردن فضا، امکانات و تجهیزات، لازمه یک مرکز یادگیری محلی پویا و فعال است.

وی افزود: جذب و تقویت مشارکت همه دستگاه‌ها و نهادها، خیرین سوادیار و به خصوص کمیته اجرایی مرکز یادگیری در رشد و اعتلا فعالیت‌های آموزشی، مهارتی و فرهنگی تأثیر بسزایی دارد.

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش البرز خاطرنشان کرد: ارائه خدمات مهارتی و حرفه‌ای در کنار امر آموزش منجر به مشارکت و ترغیب افراد کم سواد و بی‌سواد در فعالیت‌های سوادآموزی مرکز می‌شود.

عسگرپور یادآور شد: شناسایی اولیای بی‌سواد و کم‌سواد حوزه جغرافیایی مرکز شهید اکبری از اولویت‌های مهم پیش رو حوزه معاونت سواد آموزی استان است.

وی ادامه داد: نیازسنجی درست و مناسب علاوه بر برگزاری کارگاه‌های مهارتی، مشاوره، خانواده و حقوق شهروندی متناسب با نیاز منطقه به خودی خود جزو ابزارهای ترغیب حضور سوادآموزان در مرکز است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1259506

مهمترین اخبار ایران و جهان: