نیوز سیتی!
13 خرداد 1402 - 21:56

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش ورامین منصوب شد

طی حکمی از سوی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ، «مصطفی خداداد» به عنوان سرپرست مدیریت آموزش و پرورش ورامین منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، طی مراسمی با حضور فرامرز تاجیک رییس اداره ارزیابی عملکرد و افشین ملکی مشاور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سالن جلسات آموزش و پرورش ورامین از زحمات علی عباسی مدیر سابق آموزش و پرورش این شهرستان تقدیر و «مصطفی خداداد» به عنوان سرپرست جدید، معرفی شد.

در حکم مسعود بهرامی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به جهت انتصاب «مصطفی خداداد» آمده است: برادر ارجمند جناب آقای «مصطفی خداداد» با توکل و استعانت از خداوند متعال و نظر به مراتب تعهد و تجارب ارزنده و شایستگی‌های جنابعالی به موجب این ابلاغ با حفظ سمت به عنوان «سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ورامین» منصوب می‌شوید.

در بخش دیگری از حکم انتصاب «مصطفی خداداد» به عنوان سرپرست آموزش و پرورش ورامین، آمده است: «با در نظر گرفتن منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، سیاست های دولت مردمی و قوانین و مقررات آموزش و پرورش، حداکثر اهتمام خود را با روحیه ای انقلابی و جهادی در راستای تحقق تعلیم و تربیت شش ساحتی دانش آموزان شهرستان‌های استان تهران، بکار گیرید».

شایان ذکر است، مصطفی خداداد، پیش از این، معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش این شهرستان را بر عهده داشت.

پایان پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1259950

مهمترین اخبار ایران و جهان: