نیوز سیتی!
17 اردیبهشت 1402 - 22:57

مسؤولان زمینه مشارکت مردم را در رزمایش «کمک‌های مؤمنانه» فراهم کنند

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: مسؤولان زمینه مشارکت اقشار مختلف مردم در امر زمینه رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه را فراهم کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان امشب در جلسه مدیران استان سمنان هم‌زمان با سالروز تشکیل بسیج سازندگی به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی که با حضور استاندار سمنان، فرمانده سپاه قائم (عج) استان و جمعی از مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان استان برگزار شد، با تأکید بر لزوم توجه همگانی به اقشار محروم جامعه اظهار کرد: امروز بیش از هر دوره دیگری نیازمند امیدبخشی، اعتمادسازی و رضایتمندی در کشور هستیم.

وی به تلاش برای جلب رضایت اقشار مختلف مردم به‌ویژه محرومان و نیازمندان اشاره کرد و افزود: در جریان کمک‌رسانی به نیازمندان به حفظ کرامت و عزت افراد توجه شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان رعایت عدالت در توزیع کمک‌ها در نقاط مختلف استان سمنان را ضروری دانست و گفت: توزیع خدمات و کمک‌های طرح مواسات باید به‌صورت عادلانه و بر اساس میزان محرومیت هر منطقه انجام شود.

مطیعی ادامه داد: گاهی برخی مناطق به‌واسطه نجابت و بزرگ‌منشی نیازمندان کمتر مورد توجه برنامه‌ریزان قرار می‌گیرند که در این موضوع باید دقت نظر بیشتری انجام گیرد.

وی طراحی سازوکاری برای شناسایی نیازمندان و محرومان را اقدامی مهم در راستای توزیع عادلانه خدمات عنوان کرد و گفت: با توجه به محدودیت منابع، باید برای شناسایی افرادی که بیش از دیگران به کمک نیاز دارند، تلاش شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به ظرفیت رسانه ملی و نیز جشن‌ها و کنسرت‌های عمومی برای جلب مشارکت عمومی اظهار کرد: مسؤولان امر زمینه مشارکت اقشار مختلف مردم در امر مواسات و کمک‌های مؤمنانه را فراهم کنند.

مطیعی استمرار کمک به نیازمندان در طول زندگی را توفیقی بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: مطمئن باشید که خدمات شما به محرومان و نیازمندان در ایجاد رضایت عمومی در جامعه تأثیر خواهد گذاشت.

پایان پیام/74001/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1195750

مهمترین اخبار ایران و جهان: