نیوز سیتی!
18 بهمن 1402 - 09:37

فراخوان شرکت در مسابقه اجرای سرود «صبح امید»

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه اجرای سرود گروه‌های کتابخانه‌ای با موضوع امام زمان(عج) تحت عنوان مسابقه «صبح امید» تا 30 بهمن‌ماه ویدیوی اجرای گروه سرود خود را به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

محمدامین بهرامی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس کرمانشاه اظهار کرد: مسابقه اجرای سرود گروه‌های کتابخانه‌ای با موضوع امام زمان (عج) با عنوان «صبح امید» توسط اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان برگزار می‌شود.

وی افزود: سرودهای اجراشده می‌توانند همراه با حرکات نمایشی مانند نمایش با شعر، محتوا و پیام اثر هماهنگ بوده و اجرای حرکات ناهمگون با سرود نباشد و نیز رعایت شئونات ارزش‌های دینی و اخلاقی الزامی است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در خصوص نکات لازم‌الاجرای شرکت در مسابقه تصریح کرد: در صورت به کار بردن خلاقیت گروه‌های سرود می‌توانند بازخوان سرودهای فعلی را داشته باشند؛ اما نکته‌ای که مهم است در سرودها شعر و موسیقی باید فاخر، دارای محتوا و پیام تربیتی و متناسب با فرهنگ اسلامی ایرانی باشد.

وی بابیان اینکه سن شرکت‌کنندگان نباید بیشتر از 12 سال باشد ادامه داد: داوطلبین شرکت در مسابقه آثار خود را به‌صورت ویدیویی افقی باید ارسال کنند زمان آن بین 2 الی 7 دقیقه و حجمش حداکثر در 50 مگابایت باشد.

 

پایان پیام/3851

منبع: فارس
شناسه خبر: 1663650

مهمترین اخبار ایران و جهان: