نیوز سیتی!
18 بهمن 1402 - 23:25

ابراهیمی: دوست داشتم با قهرمانی از تیم ملی خداحافظی کنم

هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت که برای خداحافظی از تیم ملی از قبل تصمیمش را گرفته بود.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از دوحه، امید ابراهیمی پس از حذف تیم ملی فوتبال ایران و عدم راهیابی به دیدار نهایی جام ملت‌های 2023 آسیا گفت: یک عذرخواهی به مردم بابت عدم پیروزی و راهیابی به فینال بدهکار هستیم و واقعاً شرمنده مردم هستیم. امروز شرایطی که باید را نداشتیم، اما با این وجود موقعیت‌هایی را داشتیم که به بازی برگردیم.

وی اضافه کرد: بعد از گل دوم چند موقعیت خوب داشتیم و اگر استفاده می‌کردیم می‌توانستیم بازی را ببریم و به فینال راه پیدا کنیم. واقعاً خستگی در تن همه ما ماند و فقط شرمنده این شدیم که نتوانستیم مردم را خوشحال کنیم.

هافبک تیم ملی در خصوص اینکه چرا تیم بعد از زدن گل اول نتوانست حملات خود را ادامه بدهد، گفت: خودمان هم می‌خواستیم و بعد از گل تلاش کردیم و موقعیت هم داشتیم که به گل دست پیدا کنیم، اما متأسفانه نشد.

ابراهیمی در خصوص اینکه مقابل قطر روز خوب او نبود، گفت: وقتی شرایط تیم خوب نباشد هر بازیکنی هم تلاش کند، تیم شرایط خوبی ندارد. واقعاً تیم شرایط خوبش را نداشت و شرمنده مردم شدیم. 

وی در خصوص صحبت‌های امیر قلعه‌نویی بعد از پایان بازی و نیاز به تغییرات برای حضور در جام‌جهانی گفت: صد در صد همینطور است. قلعه‌نویی همیشه به من محبت دارد و چه قهرمان می‌شدیم و چه حالا؛ این آخرین تورنمنت و بازی‌های ملی من بود. از ته دل و قلبم می‌خواستم این اتفاق با فینال و قهرمانی باشد، اما متأسفانه نشد.

ابراهیمی گفت: امروز آخرین بازی ملی من بود و از قبل تصمیم گرفته بودم هر اتفاقی در این تورنمنت بیفتد از بازی‌های ملی خداحافظی کنم. دوست داشتم به فینال برویم، اما خوشحالم در این 12 سال با تمام وجود و با قلبم برای مردم، وطن و خاکم تلاش کردم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1664806

مهمترین اخبار ایران و جهان: