نیوز سیتی!
20 بهمن 1402 - 19:05

انتقاد شدید امام جمعه قلعه‌رئیسی از یک گزارش کذب در حوزه آسفالت راه‌ها

امام جمعه قلعه‌رئیسی از مسوولان راهداری به دلیل خبر آسفالت جاده قلعه‌رئیسی دهدشت انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، حجت الاسلام حیدرخواه امام جمعه قلعه رئیسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با دعوت همگان به رعایت تقوی الهی عنوان کرد:  فرا رسیدن ماه مناجات ماه استغفار و ماه اعیاد بزرگ میلاد امام حسین و روز پاسدار، میلاد حضرت ابالفضل العباس و روز جانباز و میلاد امام سجاد(ع) و روز صحیفه سجادیه را تبریک عرض می کنم و خودم و همگان مخصوصا جوانان را توصیه به استفاده از فرصت ماه عزیز مخصوصا مناجات شعبانیه و انس با دعاها و گفتگوهای عاشقانه مخلوق و خالق انسان و خداوند در صحیفه سجادیه می‌کنم. 

وی افزود: انقلاب دستاورد بزرگی برای ملت ماست راهی را که امام عزیز ترسیم کردند، راه آزاد زیستن، راه عزت و اقتدار و شرف، راه کامل شدن و ساختن جامعه و زندگی به آن شکلی که مورد رضای خدا هست همه را به عنوان درسهای 22 بهمن باید قدر بدانیم و شکر بگذاریم. 

این خطیب جمعه افزود: بهترین شیوه شکرگذاری همین حضور است مخصوصا در 22 بهمن ماه که ملت ایران هر سال به زیبایی این شکر گذاری را به جا آورده است. 

امام جمعه قلعه رئیسی با بیان اینکه حضور مردم در 22 بهمن یکی از زیباترین جلوه‌های قدرت لایزال الهی است و مردم لشکریان خدا هستند که هم قدرت الهی را به نمایش می‌گذارند و هم پشتوانه پیامبر خدا و امام جامعه هستند بیان کرد: باعث تکمیل توفیق و نصرت الهی هستند هو الذی ایدک بنصره و بالمومنین.  این حضور که همچون باران رحمتی است که غبار فتنه ها و شبهات را می زداید و قطره قطره درخت تنومند نظام توحیدی را آبیاری می‌کند و ثمرات آن را که ارزش‌های اسلامی و انسانی است به دنیا نشان می دهد و مستضعفان و آزادگان عالم را از آن بهره مند می‌کند.

وی با تقدیر از همه کسانی که در ایام دهه فجر تلاش کردند، گفت: از برادران عزیزى که در کار بزرگداشت دهه‌ی فجر تلاش کردند و  میکنند، مخصوصا دانش آموزان عزیز ما، معلمین و فرهنگیان و کادر مدارس و  اداره آموزش و پرورش در این امر تشکّر میکنم و توصیه میکنم که تا آنجایى که در وسعشان است، با برنامه‌هاى خوب و متنوّع و پُرمغز و پُرمعنا، مردم را با حقیقت این دهه آشنا کنند.

حیدرخواه در خصوص برگزاری انتخابات گفت: بالاخره لیست نهایی کسانی که از سوی شورای نگهبان تایید شدند اعلام شد و کاندیدا ها وارد عرصه رقابت می شوند
امروز بیشتر  توپ در زمین احزاب و خواص است. احزاب و خواص اگر از شورای نگهبان انتقاد  دارند گلایه دارند عملکرد خودشان را هم در نظر بگیرند.

وی گفت: مجلس نیاز به کسانی دارد که اولا خودآگاهی تاریخی داشته باشند داری تئوری و نظر باشند. خیلی از کسانی که تایید شدند افراد عملگرا و دارای سابقه اجرایی هستند. مجلس جای صاحب فکر و نظریه هست.

وی ادامه داد:  افرادی را انتخاب و به مردم معرفی کنید که این برای خدمت به مردم آماده باشند نه برای منافع احزاب و اعضای آنها. شایسته گزینی کنند نه رفیق بازی و فامیل بازی. به استعدادها و جوانان توجه کنند. آیا شما که به شورای نگهبان اعتراض میکنی، انتقاد میکنی خودت رعایت میکنی؟.

حیدرخواه افزود: نامزدها هم در حوزه وظایف نماینده نظر بدهند برنامه بدهند البته اگر دارند. وعده اجرایی ندهید. شما می‌خواهید به قوه مقننه بروید نه مجریه، و بعضی ها شعارهایی می دهند وعده هایی می‌دهند که اگر از سر ناآگاهی از وظایف نمایندگی است که واویلا. اگر از سر فریب مردم و گرفتن رای آنها هست که..... 

حیدر خواه یادآور شد: مردم هوشیار باشند دقت کنند و تحت تاثیر فشارهای اجتماعی و فامیلی و... قرار نگیرند. تحقیق کنند بررسی کنند و شایسته گزینی کنند ریش سفید بیاید بر سر صندوق هم آن کسی را انتخاب کنید که بینکم و بین الله شایستگی دارد و به درد مردم و شهرستان خورده و برنامه دارد.

وی با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل بعد از شکست در میدان مبارزه با گروه های مقاومت به سیاست همیشگی خودش که ترور و خیانت است رو آورده بیان کرد: 
البته دلیل موفقیت آنها نه قدرت و توانایی آنها بلکه این است که در کشورهای حوزه مقاومت مخصوصا عراق لبنان و سوریه اشراف اطلاعاتی و افراد نفوذی دارند
اما این سیاست آنها هم باعث تعمیق شکست آنها و شکاف ملت ها با آنها خواهد شد. چون اولا بازتاب این ترورها در بین مردم و ملت ها باعث بیداری مردم و رسوایی و پرده برداشتن از چهره زشت و ظالم و خونخوار آمریکا می شود ثانیا گروه های مقاومت جوانانی دارند که به راحتی جایگزین فرماندهان می شوند. اگر از شهادت سردار سلیمانی بهره بردند از این کارها نیز می‌برند.

امام جمعه قلعه رئیسی نقدی به خبر افتتاح آسفالت جاده قلعه رئیسی به دهدشت داشت و گفت: در رسانه ها دیدم تیتری زدند با این عنوان بهسازی آسفالت 10 کیلومتر از جاده قلعه رئیسی دهدشت! ما که هر چه این جاده قلعه رئیسی دهدشت را رفتیم تا از چاروسا خارج شدیم چیزی ندیدیم.کجاست این آسفالت؟ بله شما در بخش مرکزی زحمت کشیدید کار کردید چرا اینگونه حرف می‌زنید؟ تیتر می زنید؟ این عدم صداقت با مردم است. این بی احترامی و توهین به مردم است
اگر به هر دلیلی نتوانستید در این ایام مبارک در این منطقه کلنگی بزنید یا روبانی قیچی کنید چرا نمک به زخم مردم می پاشید؟ این هم از مسئولین و رسانه هایی که عنوان انقلابی و مردمی را یدک می‌کشند بعید است زشت است، کدام آسفالت؟ من نمی‌دانم در استان ما دولت کسی را ندارد که نظارت بر رفتار مسؤلان ما کند؟ چرا بعضی ها یله و رها هستند و دولت را بدنام می‌کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1666350

مهمترین اخبار ایران و جهان: