نیوز سیتی!
16 بهمن 1402 - 13:35

پرداخت ۳۳ هزار میلیارد تومان خسارت توسط شرکت بیمه در کشور

به گفته مدیرعامل شرکت بیمه ایران از ابتدای امسال تا دی ماه گذشته،   این بیمه با فروش ۵۵ هزار میلیارد تومان بیمه نامه، ۳۳ هزار میلیارد تومان در مجموع ۱۰ ماه نخست سال خسارت بیمه‌ای پرداخت کرده که روزانه معادل ۱۱۰ میلیارد تومان می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، حسن شریفی مدیر عامل شرکت بیمه ایران پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه ساختمان بیمه ایران در صومعه‌سرا با بیان اینکه پرداخت بیمه خسارت یکی از اهداف شرکت بیمه در کشور است، اظهار کرد: از ابتدای امسال تا دی ماه گذشته، این شرکت بیمه با فروش ۵۵ هزار میلیارد تومان بیمه نامه، ۳۳ هزار میلیارد تومان در مجموع ۱۰ ماه نخست سال خسارت بیمه‌ای پرداخت کرده که روزانه معادل ۱۱۰ میلیارد تومان می‌شود.

وی با اشاره به راه‌اندازی ۲۰۷ شعبه شرکت بیمه در کشور در ۸۸ سال گذشته گفت: بیمه ایران به عنوان تنها بیمه دولتی در ایران برای امنیت اقتصادی مردم تلاش می‌کند.

مدیرعامل شرکت بیمه ایران با اشاره به طراحی و اجرای چند بسته و خدمت جدید بیمه‌ای تا پایان امسال بیان کرد: بیمه حامی آتش سوزی، بیمه سپاس و بیمه محصولات هیئت مدیره از جمله این بسته‌های جدید بیمه‌ای است.

به گفته شریفی، ساختمان بیمه ایران در شهرستان صومعه سرا که شهرهای فومن، شفت و ماسال را هم تحت پوشش قرار می‌دهد در سه طبقه با زیربنای ۵۰۰ مترمربع و ۱۱ میلیارد تومان هزینه ساخته شده است.

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1661450