نیوز سیتی!
10 بهمن 1402 - 11:11

رقابت سخت و جذاب برای دروازه ذوب‌آهن

بعد از رفتن حبیب فرعباسی از ذوب‌آهن، رقابت خوبی بین پارسا جعفری و محسن فروزان برای قرار گرفتن در دروازه ذوب‌آهن ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم فوتبال ذوب‌آهن این روزها اردوی آماده‌سازی خود را در کیش برپا کرده است و در همین حین نقل و انتقالات خود را نیز انجام می‌دهد.

ذوب‌آهن محسن فروزان از گل‌گهر سیرجان، احمد شریعت‌زاه از نفت آبادان و محسن آذرباد از مس رفسنجان را به خدمت گرفته و سجاد آشوری، حبیب فرعباسی، جلال مداحی و سعید باقرپسند نیز از این تیم جدا شده‌اند.

حبیب فرعباسی گلر اصلی سبزپوشان یکی از مهم‌ترین خروجی‌های محمد ربیعی از ذوب‌آهن بود که خیلی زود با جذب فروزان جای خالیش پر شد اما اکنون رقابت تنگاتنگی برای دروازه ذوب‌آهن بین پارسا جعفری و محسن فروزان شکل گرفته است.

جعفری در این فصل ۵ بار برای ذوب‌آهن درون دروازه ایستاده است که حاصل آن ۳ کلین شیت بوده و جالب‌تر این‌که سبزپوشان در این ۵ دیدار شکست نخورده‌اند.

فورزان اما که فصل گذشته ۲۱ بازی برای گل‌گهر انجام داده بود، این فصل به نیمکت گل‌گهر چسبید و تنها در ۲ دیدار به میدان رفت و از همین رو حاضر به جدایی از گل‌گهر و پیوستن به ذوب‌آهن شد.

حالا رقابت فروزان و جعفری برای رسیدن به ترکیب اصلی بسیار جذاب شده و در دیدار تدارکاتی اخیر ذوب‌آهن مقابل استقلال خوزستان نیز ربیعی از هر ۲ دروازه‌بان برای دقایقی استفاده کرد.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1654194

مهمترین اخبار ایران و جهان: