نیوز سیتی!
01 اردیبهشت 1403 - 17:13

استقبال چشمگیر از محصولات دانش‌بنیان ایرانی در مالزی

با حمایت سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی، غرفه شرکت‌های دانش‌‍‌بنیان ایرانی در بزرگترین رویداد نمایشگاهی حوزه سلامت جنوب شرق آسیا در مالزی برپا شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم پزشکی و دارویی مالزی، 10 شرکت ایرانی تازه‌ترین تولیدات خود را در حوزه لوازم پزشکی و دارویی عرضه کرده بودند که مورد توجه بازدیدکنندگان و شرکت‌کنندگان از کشور‌های مختلف قرار گرفت.

در این راستا، شرکت‌هایی از تایلند، هنگ‌کنگ و میانمار از داروها و مکمل‌های دارویی تولید ایران استقبال کردند. همچنین انواع لوازم جراحی اورتوپدی، ویلچر‌های فوق سبک با طراحی زیبا و متناسب با حجم و وزن بیمار و دستاورد‌های حوزه فناوری زیستی مورد توجه خریداران عمده این بازار قرار گرفت.

به گفته مدیر اجرایی بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم پزشکی و دارویی مالزی، ایران، فرانسه و لتونی با ارائه صد‌ها دستاورد ویژه در حوزه داروسازی، تجهیزات و لوازم پزشکی برای نخستین بار به عنوان میهمانان ویژه در این نمایشگاه بزرگ شرکت کردند.

کاون تصریح کرد: محصولات ویژه شرکت‌های جمهوری اسلامی ایران در بخش دارو، لوازم جراحی اورتوپدی و توانبخشی مثال‌زدنی است و به نظر من به زودی جایگاه خوبی را در بازار‌های مالزی و منطقه جنوب شرق آسیا پیدا خواهد کرد.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی و دارویی تا 31 فروردین ماه با حضور بیش از 100 شرکت فعال از 15 کشور دنیا برگزار شد.

این نمایشگاه سالانه فرصتی برای تبادل دانش و تجربه و ارائه فناوری‌های نوین حوزه پزشکی میان 10 کشور عضو اتحادیه "آسه آن" است.

انتهای پیام

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1702050

مهمترین اخبار ایران و جهان: