نیوز سیتی!
17 فروردین 1403 - 13:28

راهپیمایی روز قدس امسال نقطه عطفی برای پایان اسرائیل است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: قطعاً راهپیمایی روز قدس سال ۱۴۰۳ نقطه عطفی برای پایان اسرائیل و از بین بردن این رژیم کودک‌کش است.

حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری امروز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، اظهار داشت: تفاوت اساسی راهپیمایی روز قدس سال 1403 با سایر روزهای قدس در حضور بین المللی مردم در همه نقاط دنیاست.

وی افزود: امروز نامشروع بودن٬ جنایتکار بودن و خباثت رژیم منحوس اسرائیل برای همه مردم دنیا اثبات شده و در روز جهانی قدس تمام ملت‌های آزاده دنیا برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین به میدان آمده‌اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: راهپیمایی امسال روز جهانی قدس بسیار بی‌نظیر و باشکوه است و این حضور فشرده مردم نشان دهنده عمق کینه توزی رژیم منحوس اسرائیل علیه دنیای اسلام و عمق جراحات بر جای مانده از این جنایت‌ها بر پیکر اسلام و مسلمانان است.

نوری تصریح کرد: امروز تصویر کودکان مظلوم غزه٬ دل همه مسلمانان و انسان‌های آزاده جهان را به درد آورده و باید همه دنیا برای از بین بردن رژیم غاصب اسرائیل در میدان حاضر باشند.

وی افزود: پیام این راهپیمایی پیروزی مردم غزه٬ پیروزی مردم مسلمان و آغاز حرکت پایان اسرائیل در آینده بسیار نزدیک است. قطعاً راهپیمایی روز قدس سال 1403 نقطه عطفی برای پایان اسرائیل و از بین بردن این رژیم کودک کش است.

انتهای پیام/311

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1695206

مهمترین اخبار ایران و جهان: