نیوز سیتی!
07 دی 1402 - 11:06

افزایش پروازهای فرودگاه سنندج در اولویت پیگیری‌های استان قرار دارد

استاندار کردستان افزایش پروازهای فرودگاه سنندج را اولویتی جدی در راستای دسترسی راحت و آسان شهروندان به حمل و نقل هوایی و تکلیف خود عنوان کرد.

به‌ گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا صبح امروز به مناسبت فرارسیدن سالروز تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی، با تلاشگران این عرصه دیدار کرد و ضمن تبریک به همه کارکنان فرودگاه که امنیت را به صنعت هوانوردی هدیه می‌دهند، از زحمات آنان قدردانی کرد.

وی با اشاره به نقش فرودگاه در توسعه فعالیت‌های اقتصادی و گردشگری در استان گفت: حمل و نقل هوایی لازمه توسعه اقتصادی و جذب سرمایه‌گذار است.

زارعی‌کوشا تقویت و افزایش پروازهای فرودگاه سنندج را اولویتی جدی در راستای دسترسی راحت و آسان شهروندان به حمل و نقل هوایی و تکلیف خود برشمرد و گفت: صنعت هوایی مزیت ویژه‌ای نسبت به سایر انواع وسایل حمل و نقل از لحاظ جابجایی سریع مسافر برای تمامی آحاد جامعه دارد.

استلندار کردستان ادامه داد: خوشبختانه کردستان جزو محدود استان‌هایی است که ۲ فرودگاه دارد و ما به دنبال استفاده حداکثری مردم عزیز و گردشگران از این ظرفیت هستیم. 

وی به پیگیری‌های مجدانه برای تاسیس شرکت هواپیمایی بومی استان کردستان اشاره کرد و گفت: سرمایه‌گذار این حوزه بدنبال تامین نیازهای این امکان بسیار مهم برای استان است‌.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1618694

مهمترین اخبار ایران و جهان: