نیوز سیتی!
01 بهمن 1402 - 11:45

پیولی: افتخار می‌کنم که مربی مینیان هستم/ شخصیت تیمی خود را نشان دادیم

سرمربی میلان به پیروزی تیمش مقابل اودینزه و توهین‌های نژادپرستانه هواداران تیم میزبان به دروازه‌بان فرانسوی‌اش واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، استفانو پیولی در پی برتری 3 بر 2 لحظه‌ آخری شب گذشته (شنبه) شاگردانش مقابل اودینزه در هفته بیست‌ویکم سری A ایتالیا، در  گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» درباره توهین‌های نژادپرستانه هواداران اودینزه به دروازه‌بان فرانسوی‌اش که منجر شد او و هم‌تیمی‌هایش به مدت 10 دقیقه زمین بازی را ترک کنند، گفت: مایک مینیان ناامید شده بود. من افتخار می‌کنم که مربی کسی مثل به او هستم که بسیار محترم، منصف و مغرور است. ما از شنیدن برخی چیزها در ورزشگاه به اندازه کافی خسته شده‌ایم و افراد نادان باید در خانه بمانند.

وی همچنین در ارزیابی بازی اظهار داشت: ما باید در نیمه اول بیشتر از یک گل می‌زدیم، سپس 2 گل دریافت ‌کردیم و همین کار را برای‌مان دشوار کرد. این گواه این است که اگر به بازی ادامه دهید، به خود و هم‌تیمی‌های‌تان ایمان داشته باشید، آنگاه می‌توانید نتیجه را برگردانید. انتظار داشتیم بازی سخت و فیزیکی باشد اما رویکرد درستی داشتیم و شخصیت تیمی خود را نشان دادیم تا در آخرین لحظه به پیروزی برسیم.

سرمربی میلان که تیمش با این برد جایگاه سومی‌اش را استحکام بخشید و فاصله‌اش را اینتر صدرنشین و یوونتوس دوم جدولی را به ترتیب به 6 و 4 امتیاز کاهش داد، درباره کورس قهرمانی خاطرنشان کرد: ما باید بازی به بازی پیش برویم، سعی کنیم هر چه بیشتر در بازی‌های‌مان به پیروزی برسیم تا قهرمانان این داستان باشیم. اینتر و یوونتوس با چنان سرعتی پیش می‌روند که نگاه کردن به آینده دشوار می‌شود، بنابراین فقط باید به راه خود ادامه دهیم و در نهایت ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

پیولی که در این بازی صدمین پیروزی‌اش در سری A به عنوان مربی میلان را تجربه کرد، در پاسخ به این پرسش که «آیا فکر می‌کنید که در 100 پیروزی بعدی‌تان در سری A روی نیمکت میلان باشید؟»، گفت: امیدوارم این اتفاق بیفتد. شما نمی‌خواهید این‌طور شود (می‌خندد).

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1644394

مهمترین اخبار ایران و جهان: