نیوز سیتی!
01 بهمن 1402 - 20:05

اخبار پلیس مازندران| از کاهش سرقت خودرو تا دستگیری عامل شرارت

رئیس پلیس پیشگیری مازندران، از کاهش ۳۰ درصدی سرقت خودرو و دستگیری ۲۱ سارق در دی ماه خبر داد و گفت: با تلاش شبانه روزی و اقدامات پیشگیرانه ماموران انتظامی کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان، آمار سرقت خودرو در دی ماه ۳۰ درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سیدمحسن جعفری از کاهش ۳۰ درصدی سرقت خودرو و دستگیری ۲۱ سارق در دی ماه خبر داد و اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی و اقدامات پیشگیرانه ماموران انتظامی کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان، آمار سرقت خودرو در دی ماه ۳۰ درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به دستگیری ۲۱ سارق خودرو توسط کوپ‌های استان گفت: در این مدت با اجرای طرح‌های برخورد با سارقان ۷۴ فقره خودروی سرقتی کشف شده است.

رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران با تاکید بر اینکه برخورد با بزهکاران و مجرمان، علاوه بر اقدامات انتظامی، نیازمند مشارکت همگانی است، به شهروندان توصیه کرد: در راستای پیشگیری از سرقت خودرو، نسبت به تجهیز آن به لوازم ایمنی اقدام کنند.

جعفری از تلاش و کوشش کلانتری‌ها و پاسگاه‌های سطح استان در خصوص اقدامات انجام شده در جهت پیشگیری از سرقت و برخورد با سارقان قدردانی و تاکید کرد: با برنامه‌ریزی منسجم و با جدیت و اهتمام بیشتر تمام تلاش خود رادر مهار و کاهش سرقت به‌منظور رضایت مندی شهروندان معطوف می‌داریم.

*دستگیری عاملان شرارت در تنکابن

بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، از دستگیری دو نفر از اراذل واوباش که با استفاده از قمه و عربده کشی و ایجاد ترافیک موجبات اخلال در نظم عمومی را فراهم کرده بودند خبر داد، گفت: پلیس اجازه قدرت‌نمایی و اخلال در نظم عمومی به هیچ فردی را نخواهد داد.

وی با تاکید بر برخورد قاطع و قانونی با اراذل و اوباش و مخلان آسایش و آرامش مردم اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد درگیری و ضرب و جرح فردی از شهروندان توسط دو نفر از اراذل و اوباش ، بلافاصله ماموران عملیات این پلیس به محل مورد نظر اعزام شدند.

دیلمی با بیان اینکه تحقیقات پلیسی نشان از این داشت عاملان درگیری با استفاده از قمه و عربده کشی و ایجاد ترافیک موجبات اخلال در نظم عمومی را فراهم کردند، افزود: با حضور به موقع پلیس در محل و مدیریت صحنه درگیری و با اقدامات فنی،  متهمان را کمتر از ۲۴ ساعت در مخفیگاهش دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن در پایان خاطرنشان کرد: پلیس اجازه قدرت‌نمایی و اخلال در نظم عمومی به هیچ فردی را نخواهد داد و با هماهنگی مرجع قضائی با مخلان نظم و امنیت عمومی و افراد خاطی برابر قانون برخورد خواهد کرد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1645106

مهمترین اخبار ایران و جهان: