نیوز سیتی!
14 دی 1402 - 14:02

زاکانی: عاملان و آمران کوردل فاجعه ناگوار کرمان طعم تلخ انتقام را خواهند چشید

شهردار تهران در پیامی شهادت جمعی از زائران مزار شهید حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا زاکانی طی پیامی، شهادت جمعی از هموطنان را که همزمان با سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان حضور داشتند، تسلیت گفت و برای مصدومان این حادثه تروریستی شفای عاجل از درگاه الهی خواستار شد.


در متن پیام شهردار تهران آمده است:

" فاجعه‌آفرینی دشمنان و بدخواهانِ ملّت امام حسین (ع) در جوار مزار معطّر شهدای کرمان در سالروز شهادت سردار دلها، مردم مسلمان و ولایتمدار ایران و یاوران و علاقمندان به انقلاب اسلامی در سراسر جهان را عزادار کرد.

در روزهایی که جنایت رژیم صهیونیستی در نوار غزّه به اوج خود رسیده و شهادت سردار سیدرضی موسوی در دمشق، داغ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی‌المهندس را تازه‌تر کرده است، گمراهان شرور دستان پلیدشان را به خونِ دل‌سپردگان به راه روشن شهدا در دیار کریمان، آغشته ساختند.

بی‌تردید و به اذن الله، عاملان و آمران کوردل این فاجعه ناگوار، طعم تلخ انتقام و مجازات پشیمان‌کننده فرزندان حضرت زهرا سلام الله علیها را به زودی خواهند چشید.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این حادثه جانکاه به محضر حضرت ولی‌عصر (ارواحنا فداه)، رهبر حکیم انقلاب اسلامی (حفظه الله) و خانواده‌های معزّز شهدای حادثه تروریستی کرمان، از درگاه لایزال الهی برای شهیدان، رحمت واسعه و علوّ درجات و برای مصدومان عزیز، شفای عاجل را مسئلت دارم."

گفتنی است بعدازظهر روز گذشته- چهارشنبه ۱۳ دی‌ماه- بر اثر حمله تروریستی در گلزار شهدای کرمان تعدادی از هموطنان به شهادت رسیدند و برخی مجروح شدند که بنابر اعلام وزیر کشور احتمال افزایش تعداد شهدا به دلیل شدت مجروحیت وجود دارد.

 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1626594

مهمترین اخبار ایران و جهان: