نیوز سیتی!
30 دی 1402 - 15:24

صیانت از رای مردم از وظایف مسئولان برگزاری انتخابات است

استاندار سیستان و بلوچستان سلامت انتخابات و صیانت از رای مردم را از وظایف مسئولان برگزاری انتخابات عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، محمد کرمی در مراسم افتتاح شبکه‌‌های استانی انتخابات گفت: فرمانداران و مسئولان برگزاری انتخابات؛ صیانت از آرا، عدم پشتیبانی و حمایت از کاندیدای خاص، برگزاری انتخابات خوب و سالم، رعایت اخلاق اسلامی و امانتداری در آرای مردم را در دستور کار خود قرار دهند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت مشارکت و حضور مردم در عرصه های مختلف گفت: انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر مردم سالاری است بنابراین مردم در همه عرصه‌های نظام باید حضور فعال داشته باشند.

استاندار سیستان و بلوچستان با قدردانی از حضور مردم مومن، متدین و انقلابی سیستان و بلوچستان در همه میدان‌ها و صحنه‌ها در دفاع از انقلاب اسلامی، تاکید کرد: سلامت انتخابات و صیانت از رای مردم از وظایف مسئولان برگزاری انتخابات است.

کرمی گفت: مردمان استان افرادی بصیر، دانا و توانمند هستند که باید تلاش کنند افرادی را که توانایی لازم برای نمایندگی را دارند انتخاب نمایند، تا شاهد پیشرفت و توسعه استان در همه زمینه‌ها باشیم.

وی با اشاره به مشکلات و نیازهای مطرح شده، افزود: مسئولان، مجموعه‌های نظارتی و کمیته های ستاد انتخابات باید مسائل را مرتفع و تلاش نمایند زمینه‌ لازم برای حضور گسترده مردم فراهم شود.
استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به افتتاح شبکه‌‌های استانی انتخابات توسط صدا و سیما تصریح کرد: برابری و عدالت در حوزه تبلیغات و فراهم شدن ظرفیت‌های خوب و یکسان برای همه کاندیداها از اهداف افتتاح این شبکه ها است.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1643650

مهمترین اخبار ایران و جهان: