نیوز سیتی!
13 دی 1402 - 14:27

تشکل‌های مردمی در افزایش مشارکت مردم در انتخابات مؤثرند

استاندار مرکزی گفت: حضور مردم صحنه انتخابات در جهت عزت نظام جمهوری اسلامی به عنوان تنها حامی مقاومت در برابر استکبار ضروری است و در این زمینه موسسات و خیریه‌های مردمی می توانند تأثیرگذار باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، فرزاد مخلص الائمه ظهر امروز در آئین نکوداشت و تجلیل از موسسات خیریه و تشکل‌های مردمی استان مرکزی که صبح امروز در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: اهداف دولت بدون کمک‌های حلقه‌های میانی و کمک‌های مردمی محقق نمی‌شود و نمی‌توانیم مسیر پیشرفت را با شتاب مناسب طی کنیم. 

وی با بیان اینکه هر کجا پیشرفت بوده پای مردم در میان بوده است، افزود: به گفته حضرت امام(ره) حفظ جمهوری اسلامی اوجب واجبات و تکلیف شرعی است و مهم‌ترین عامل در این زمینه حضور مردم در صحنه است. 

استاندار مرکزی بیان کرد: امسال یکی از نمادهای  حضور در صحنه مردم انتخاب است که در این مقطع سرنوشت ساز لازم است در عرصه داخلی و بین المللی برای عزت بین المللی جمهوری اسلامی که تنها حامی جریان مقاومت در برابر استکبار است در جریان انتخابات تلاش کنیم. 

مخلص الائمه تاکید کرد: اگر عزت جمهوری اسلامی را می‌خواهیم و اگر قرار است به غزه کمک کنیم دستمان به جایی نمی‌رسد جز اینکه در انتخابات شرکت کنیم و در برگزاری هر چه باشکوه تر آن بکوشیم.

وی با اشاره به ضرورت داشتن مجلسی با علم و آگاهی، افزود: لازم است موسسات و خیریه‌ها در کنار همه کارهای خیری که دنبال می‌کنند نسبت به انتخابات به عنوان یک تکلیف شرعی توجه داشته باشند و در ارتباطاتی که دارند با کمک مردم و خانواده‌هایی که در سطح استان در پوشش دارند کمک کنند، انتخابات با شکوه انجام شود. 

استاندار مرکزی گفت: بار بزرگ خدمت به مردم از هیچ دولتی بدون کمک مردم ممکن نیست و از همین رو تلاش‌هایی که در این زمینه انجام می شود جای تشکر دارد. 

در پایان این مراسم ضمن رونمایی از تمبر یادبود آئین نکوداشت و تجلیل از موسسات خیریه و تشکل‌های مردمی از جمعی از این موسسات تقدیر به عمل آمد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1625450

مهمترین اخبار ایران و جهان: