نیوز سیتی!
13 دی 1402 - 12:53

شهردار اهواز در واکنش به تلاش برای عزلش: این اتفاقات ریشه در خارج از کشور دارد

شهردار اهواز گفت: همه اعضای شورای اسلامی شهر دغدغه خدمت به مردم را دارد و با تفاوت سلیقه به دنبال کاهش مشکلات شهر هستند اما عوامل ثانویه و بیرونی شهرداری که ریشه در خارج از کشور و دشمنان دارند باعث تلاش برای ایجاد تفرقه شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس رضا امینی شهردار اهواز که در آستانه برکناری قرار دارد در واکنش به تلاش اکثریت شورا برای عزل وی گفته است همان روز اول به شورا گفتم امکان اسکان فرزندانم در اهواز وجود ندارد اما همسرم می آید. 

وی افزود: در همه کشور مرسوم است مدیرانی که جایی ماموریت دارند هر از گاهی به خانواده خود هم سر می زنند. اکنون من هم به محض اینکه والده دلتنگ شود و اشاره کند در کوتاهترین زمان ممکن خودم را می رسانم و حتی اگر 24 ساعت هم به دیدارش می روم و برمی گردم.

شهردار اهواز در پاسخ به سوالی که در اهواز ماندگار خواهند ماند یا نه، تصریح کرد: تا وقتی قانون مشخص کند در اهواز می مانم اما آیا من باید رها کنم تا کار غیرقانونی انجام شود؟ من می گویم در بحث مطالب مطرح شده درمورد احراز صلاحیت و این موارد حق با من است و پای آن هستم و از این مسیر موفق نخواهند شد.

شهردار اهواز گفت: همه اعضای شورای اسلامی شهر دغدغه خدمت به مردم را دارد و با تفاوت سلیقه به دنبال کاهش مشکلات شهر هستند اما عوامل ثانویه و بیرونی شهرداری که ریشه در خارج از کشور و دشمنان دارند باعث تلاش برای ایجاد تفرقه شده است.

امینی تصریح کرد: متاسفانه عموم ‌مشکلات در شوراها مساله انتصابات با انگیزه های مختلف است که در اهواز به شدت این انگیزه ها تعدد و بعضا عمق بیشتری دارند.

به گزارش فارس، دیروز سومین جلسه متوالی شورای شهر اهواز به علت غیبت پنج عضو شورا به حد نصاب نرسید و به امروز موکول شد.

سیاوش محمودی، زارع زاده، دغاغله، ملایی زمانی و هاشم پور به عنوان حامیان شهردار در روزهای گذشته  در صحن شورا حاضر نشدند تا جلسه را از حدنصاب بندازند و مسئله احراز شرایط شهردار بررسی نشود و امکان رای گیری نباشد.

با توجه به نارضایتی مردمی از روند خدمات رسانی شهرداری و تحت فشار افکار عمومی، کمیسیون حقوقی شورای شهر اهواز در هفته پیشین، رضا امینی را واجد شرایط قانونی تصدی شهرداری اهواز ندانست و طرح برکناری وی را تصویب کرد.

رئیس شورای شهر اهواز گفته است: شهردار گفته است شورا آدم های خوبی هستند ولی یک عده ای از بیرون به آنها خط می دهند این حرف یعنی چی؟ خب من این حرف را درمورد شما هم می گویم از بیرون به شما کسی دارد خط می‌دهد اصلا شما سرخط یک موضوعاتی هستید این حرف های بی ربط و بی سند چیست که شهردار در مورد نمایندگان مردم می زند؟

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1625306

مهمترین اخبار ایران و جهان: