نیوز سیتی!
14 دی 1402 - 09:17

تشدید نظارت بر نانوایی‌ها در اردبیل

معاون دادستان اردبیل از همت دادستانی برای تشدید برخورد با هرگونه سوء‌استفاده و فساد و ترک فعل در حوزه پخت نان با افراد متخلف خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امین رنجبر صبح امروز در جلسه‌ای که با حضور تمامی عوامل دخیل در تولید و توزیع آرد و پخت نان، در محل دادسرا برگزار شد، ضمن ابلاغ تاکیدات دادستان مرکز استان در خصوص تهیه و توزیع آرد و اصلاح کیفیت نان در اردبیل و جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان در صف‌های طولانی، از همت دادستانی برای برخورد با هرگونه سوء‌استفاده و فساد و ترک فعل در این عرصه خبر داد.

وی با تشریح شیوه‌هایی از تخلف افراد سود‌جو و فرصت‌طلب در دور زدن طرح هوشمند‌سازی مدیریت نان، با اشاره به تشدید برخورد با نانوایان متقلب، افزود: حسب دستور دادستان اردبیل، حساب‌های بانکی کارت‌های صوری مورد استفاده توسط نانوایان متخلف، مسدود خواهد شد.

معاون دادستان اردبیل تاکید کرد: رصد عملکرد نانوایان از طریق سامانه نانینو، نصب دوربین در نانوایی‌ها، شماره‌گذاری کیسه‌های مورد تحویل کارخانه‌های آرد سازی به نانوایان و بازدید‌های سرزده از نانوایان توسط اکیپ تلفیقی با حضور معاون دادستان از جمله موضوعات مورد بحث و تصویب شده در جلسه امروز بود.

پایان‌پیام/۳۸۸۶/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1626206

مهمترین اخبار ایران و جهان: