نیوز سیتی!
13 بهمن 1402 - 17:46

استاندار لرستان: ۳۰ هزار نفر در نظارت و اجرای انتخابات در استان مشارکت دارند

استاندار لرستان گفت: ۳۰ هزار نفر در لرستان نقش اجرا و نظارت بر انتخابات پیش رو را برعهده دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، فرهاد زیویار امروز عصر در همایش «اقتدار، سفیران مشارکت حداکثری» که در سالن اجلاس دهکده مقاومت برگزار شد، با بیان اینکه امام خمینی(ره) مردم ایران را رهبری کرد تا بعد از سال‌ها مبارزه پیروزی انقلاب اسلامی به ثمر رسید، عنوان کرد: 

وی افزود: انقلاب اسلامی حرکتی بزرگ و مقدس بود، چرا که در این راه فداکاری‌ها و جانفشانی‌ها داشته‌ایم و شهدای بسیاری از تمام اقشار تقدیم انقلاب اسلامی شده است.

استاندار لرستان گفت: ۴۵ سال است که ملت ایران طعم شیرین استقلال و عزت را که یک حرکت ریشه‌دار و شناسنامه‌دار بود چشیده‌اند.

زیویار با اشاره به اینکه حکومت ما مبتنی بر مردم سالاری دینی بود که محصول سال‌ها مبارزه بود، خاطرنشان کرد: امروز شعاع نور فجر انقلاب هزاران کیلومتر فراتر از موقعیت سرزمین ایران را در برگرفته است.

وی با بیان اینکه ۴۰ انتخابات پس از انقلاب اسلامی برگزار شده است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی الگوی حرکات کشورهای منطقه است و نور انقلاب اسلامی دنیا را تحت تاثیر قرار داده است.

زیویار گفت: قدرت انقلاب اسلامی آزادگی است و مردم ما سال‌ها پیش با اراده خود این عزتمندی و سربلندی را رقم زدند.

وی تاکید کرد: مشارکت و همراهی مردم ستون مهم انقلاب اسلامی است.

استاندار لرستان با بیان اینکه ۳۰ هزار نفر در لرستان نقش اجرا و نظارت در انتخابات پیش رو را برعهده دارند، گفت: مردم صاحب این نظام ملت ایران هستند و انشاالله در روزهای ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفند با مشارکت حداکثری حماسه دیگری خلق می‌کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1658094

مهمترین اخبار ایران و جهان: