نیوز سیتی!
13 بهمن 1402 - 12:26

استاندار ایلام: حربه جبهه استکبار کم‌اهمیت جلوه دادن انتخابات در ایران است

استاندار ایلام با اشاره به ضرورت حضور پرشور در انتخابات، گفت: همه تلاش دشمن کم‌‌اهمیت جلوه دادن انتخابات در ایران است اما مردم با حضور حداکثری خود بار دیگر حماسه خلق می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز جمعه ۱۳ بهمن‌ماه در آئین بهره‌برداری همزمان ۹۵۰ طرح و پروژه آموزشی و پرورشی و ورزشی در سراسر کشور و ۱۹ طرح استان ایلام، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی معجزه قرن بود که به وسیله معجزه‌گر قرن امام راحل به وقوع پیوست.

وی به مقایسه جشن انقلاب با جشن ۲۵۰۰ شاهنشاهی پرداخت و افزود: در جشن شاهنشاهی از ۶۹ کشور دنیا حضور داشتند و از منابع حاصل از فروش نفت و بیت‌المال مردم، صرف این جشن بزرگ می‌‌شد اما امروز جشن انقلاب اسلامی یک جشن مردمی است.

استاندار ایلام ادامه داد: در آن دوران مردم با مشکلات زیادی در حوزه‌های مختلف مواجه بودند اما نظام شاهنشاهی جشن‌های بزرگ را با هزینه‌های هنگفت برگزار می‌کرد.

بهرام‌نیا با اشاره به تحریم‌های غرب و فشارهای جبهه استکبار علیه نظام اسلامی، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی با وجود همه تحریم‌ها و مشکلات، روز به روز در حال پیشرفت است که این یک افتخار بزرگ است.

نماینده‌ عالی دولت در استان ایلام با اشاره به فرمایشات رهبر معظم‌انقلاب در خصوص دهه‌ی فجر، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند «دهه‌‌ی فجر، آن آئینه‌‌ای است که خورشید اسلام در آن درخشید و به ما منعکس شد. اگر این آئینه نبود، باز هم مثل همان دوره‌ها و قرون تاریک، باید می‌نشستیم و اسمی از اسلام می‌آوردیم».

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به بحث انتخابات و ضرورت حضور پرشور در این انتخابات، گفت: همه تمرکز و تلاش دشمن کم‌اهمیت جلوه انتخابات در ایران است. مردم با حضور حداکثری و آگاهانه خود در انتخابات حماسه‌ای دیگر خلق می‌کنند.

وی تصریح کرد: از حضور مسئولان عزیز و خانواده‌های شهدا که در این برنامه هستند، قدردانی می‌کنم. خانواده شهدا در‌ واقع نگین هر برنامه هستند.

وی اظهار داشت: امروز در این برنامه شاهد حضور پدر شهید رضایی‌نژاد و همسر شهید صارم‌طهماسبی هستیم که این برنامه با حضور این عزیزان و خانواده‌های شهدا پربرکت است.

استاندار ایلام در ادامه به پروژه‌ها و طرح‌های دهه فجر استان اشاره و یادآورشد: ۳۲۶ طرح و پروژه دهه فجر با اعتبار ۳ هزارو ۷۹۴ میلیارد تومان در استان کلنگ‌زنی و یا افتتاح می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان ایلام اعلام کرد: ۱۰ هزار میلیارد ریال در دولت سیزدهم فقط برای تونل کبیرکوه هزینه شده است و در سفر ریاست جمهور مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1657706

مهمترین اخبار ایران و جهان: