نیوز سیتی!
13 بهمن 1402 - 17:59

سردار رادان: عزت امروز ایران در جهان در سایه مکتب امام راحل و انقلاب است

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران نقش تعیین کننده در منطقه دارد و می‌تواند تمام معادلات جهانی را در خود قرار دهد و این عزت در سایه مکتب امام راحل و انقلاب ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور در یادواره شهدای آسمانی‌ها در نیسیان اردستان، اظهار داشت: اثر وجودی شهدا به گونه‌ای ارزشمند و با عظمت است که افتخار می‌دهند افرادی برای آنان مراسم برگزار کرده و در مراسم این شهید، سخنرانی و مداحی کنند بنابراین افرادی که در مراسم شهدا حاضر می‌شوند در حقیقت از سوی شهید دعوت شده‌اند.

وی با اشاره به سالگرد شهادت شهید سلیمانی و شهادت شماری از سربازان  فراجا در راسک سیستان و بلوچستان در چند مدت قبل افزود: خوب است انسان‌ها به شهدا تمسک کنند.

سردار رادان خاطرنشان کرد: عملیات طوفان الاقصی، جهان را در تجزیه و تحلیل این عملیات غیرمنتظره، اما متحیرانه به تعجب وا می‌دارد، گروهی مجاهد که دشمن به آنان توجهی ندارد، می‌توانند با عزم و اراده و تمسک به مکتب شهدا تمام دیواره‌های دفاعی دشمن را پشت سر بگذارند.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: کسانی که مکتب شهیدان و شهادت را قبول دارند به دیواره‌های داخلی دشمن نفوذ کرده و بیش از ۴۰ ‌کیلومتر پیشروی می‌کنند تا همه معادلات دشمن را به هم بریزند و امروز رژیم صهیونیستی و آمریکا همچون حیوان‌های درنده به جان مردم مظلوم فلسطین افتاده‌اند و این دلیل استیصال آنان است.

وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی از ترس شکست مفتضحانه که به آنان وارد شده وحشیانه به مردم مظلوم غزه حمله می‌کند و در تلاش است تا افکار دنیا را به سمت اینکه خودشان مقتدر هستند برگرداند، اما موفق نمی‌شود و هر روز بیشتر آسیب می‌بیند.

سردار رادان اضافه کرد: دهه فجر را امام راحل آفرید و با انقلاب امام راحل به همه مردم گفت که زیر بار ستم زندگی نخواهیم کرد و وقتی امام آمد امتی پشت سر امام راحل قرار گرفتند و شهدا از این امت هستند همچنین هرگاه امت پشت سر امام قرار گیرد سربلندی ایجاد می‌شود.

فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: ایرانی را که قبول نداشتند بتواند یک نارنجک دستی درست کند، امروز نقش تعیین کننده در منطقه دارد و می‌تواند تمام معادلات جهانی را در خود قرار دهد و این عزت در سایه مکتب امام راحل و انقلاب ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: شهدا به امام حسین(ع) و مکتب شهادت اقتدا داشتند و در دوران جنگ تحمیلی، رزمندگان برای استفاده از سربند یا زهرا از یکدیگر سبقت می‌گرفتند و این مکتب سرخ، مسیر بزرگی را هدایت و رهبری می‌کند همچنین امروز دشمن می‌خواهد که مردم به مکتب شهادت توجه نداشته باشند.

سردار رادان با بیان اینکه باید به شهدا تمسک کرد، یادآور شد: اگر افراد از مسیر شهدا خارج شوند و شرمنده شهدا شوند، حقیقتا شرمنده امام حسین(‌ع) نیز خواهند بود چرا که مکتب شهدا همان مکتب اباعبدالله الحسین(‌ع) است بنابراین باید شهدا را سرمشق خود قرار دهیم و با شهدا پیمان ببندیم.

پایان پیام/۶۳۱۳۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1658106

مهمترین اخبار ایران و جهان: