نیوز سیتی!
21 تیر 1402 - 07:13

توزیع بیش از ۹۴۰ تن شکر و برنج تنظیم بازار در سیستان‌وبلوچستان آغاز شد

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی سیستان وبلوچستان گفت: توزیع 940 تن برنج و شکر با قیمت تنظیم بازار در سطح استان بین جوامع شهری ، روستایی و عشایری در حال انجام است.

به گزاری خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان، محمد مهدی اکبری اظهار کرد: در راستای تامین و توزیع کالاهای پرمصرف و مورد نیاز جامعه و بنا به تصمیم کارگروه  تنظیم بازار استان، توزیع 940 تن برنج و شکر شامل برنج هندی ۱۱۲۱ با قیمت مصوب هرکیسه ۱۰ کیلویی ۳۵۰ هزار تومان و شکر هر کیلو ۲۸ هزار تومان  در سطح استان  بین جوامع شهری ، روستایی و عشایری در حال انجام است.

وی گفت: توزیع این کالاهای پر مصرف به منظور کمک به معیشت خانوار و با هدف دسترسی و فراوانی  در نقاط مختلف شهری، روستایی و عشایری انجام می شود و هم استانی های عزیز با مراجعه به فروشگاه های واجد شرایط  توزیع خوار و بار شامل تعاونیهای مصرف ، اتحادیه ها، فروشگاه های زنجیره ای می توانند کالای مورد نظر را  با قیمت مصوب تهیه کنند.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی سیستان وبلوچستان تصریح کرد: در حال حاضر توزیع برنج و شکر تنظیم بازار مصرف خانوار در حال اجرا بوده و این روند ادامه دارد.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1350550

مهمترین اخبار ایران و جهان: