نیوز سیتی!
20 تیر 1402 - 21:00

اثرات فرهنگی و فواید حجاب برای جامعه تبیین شود

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: کسانی که در عرصه حجاب فعالیت دارند، باید اثرات فرهنگی و فایده آن را برای مردم به ویژه بانوان تبیین کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان در هشتمین همایش چادرهای آسمانی که در سالن اجتماعات ستاد فرماندهی انتظامی کردستان برگزار شد، اظهار داشت: حجاب در کشور ما یک قانون است و تسلط افراد جامعه برای دفاع از این قانون امری مهم و ضروری است. 

وی به اثرات فرهنگی موضوع حجاب در جامعه  تاکید کرد و گفت : روی ابعاد فرهنگی حجاب کار نشده و باید روشن شود که حجاب از لحاظ فرهنگی چقدر می‌تواند در جامعه و روابط اجتماعی مفید باشد.

پورذهبی خاطرنشان کرد: از لحاظ حقوقی نیز قضیه حجاب باید کاملا واضح و روشن شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان تاکید کرد: کسانی که در عرصه  حجاب فعالیت دارند، باید اثرات فرهنگی و فایده آن را برای مردم به ویژه بانوان تبیین کنند.

فرمانده انتظامی کردستان نیز در این همایش اظهار داشت: استکبار جهانی برای از بین بردن انسانیت، کار را از خانواده و بنیان آن یعنی زنان شروع کرده است.

سردار علی آزادی افزود: دشمن،  بحث کشف حجاب و برهنگی را تبلیغ می کند و هدف اصلی فروپاشی خانواده است.

وی در ادامه گفت: آمریکا می‌خواهد از طریق فضای مجازی و جنگ‌های ترکیبی مسیر عفت و پاکدامنی زنان را منحرف و به آن ضربه وارد کند.

سردار آزادی تاکید کرد: مردم باید بیدار شوند و راه دشمن را با بصیرت خنثی کنند و بار دیگر هجمه و توطئه دشمنان را به خود بازگردانیم.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از خانواده شهدا پیشکسوتان و فعالان عرصه عفاف و حجاب تجلیل شد.

انتهای پیام ۲۳۳۰/۷۲

منبع: فارس
شناسه خبر: 1350150

مهمترین اخبار ایران و جهان: