نیوز سیتی!
11 تیر 1402 - 15:24

صنعتی: چون تاییدیه سرپرست فدراسیون بیلیارد نیامد، اعضا مجمع را ترک کردند

کاندیدای فدراسیون بولینگ و بیلیارد گفت: مجمع اسیر اتمسفر انتخاباتی توسط عزیزان تصمیم‌ساز در مدیریت فدراسیون شده بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، کامبیز صنعتی، کاندیدای فدراسیون بولینگ و بیلیارد درخصوص لغو انتخابات فدراسیون گفت: ثبت‌نام کاندیداها در تیر ماه سال گذشته انجام شد و برای سوم تیر ماه امسال قرار بود مجمع برگزار شود ولی شایعه شد که رئیس 10 ساله فدراسیون صلاحیتش تایید نشده بود.

وی افزود: این تاریخ مجددا هفته گذشته به 11 تیر موکول شد. دیروز برای من و دو‌ کاندیدا کارت حضور در مجمع آمد ولی کارت تاییدیه سرپرست تا این لحظه نیامد و بعد از اینکه مشخص شد این تاییدیه به مشکل خورده عزیزان حاضر تصمیم به ترک مجمع گرفتند.

صنعتی تصریح کرد: اسکندری سرپرست مستقر هستند و روسا و سرپرستان هیئت‌های استانی مجمع را ترک کردند. سایر اعضا تصمیم گرفتند در مجمع دیگری اقدام به انتخاب رئیس فدراسیون کنند. مجمع اسیر اتمسفر انتخاباتی توسط عزیزان تصمیم‌ساز در مدیریت فدراسیون شده بود.

وی گفت: باور عزیزان در ورزش به گونه‌ای است علاقه مند به ورود به یک چالش برای تغییر نیستند. این به نفع جامعه بیلیارد است که هیئت‌ها یک فرصت داشته باشند. اعضای مجمع، نماینده یک‌ جامعه هستند و اسیر این بداخلاقی‌های انتخاباتی نمی‌شوند و به یک تصمیم درست می‌رسند. تایید صلاحیت توسط نهادهای مربوطه است و‌آنها هم حق دارند نظر بدهند.

صنعتی تصریح کرد: بهترین اتفاق این بود که اجازه بدهند کاندیداها صحبت کنند و اگر نمی خواستند با رای سفید بگویند این افراد نتوانستند اعتماد ما را جلب کنند. اینکه تصمیمات نهادهای نظارتی را زیر سوال ببرند باعث می‌شود اصل نظام زیر سوال قرار بگیرد. استان مرکزی تا آخرین لحظه ایستاد چون خود را نماینده یک‌استان می‌دانست.

انتهای پیام/
منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1326094

مهمترین اخبار ایران و جهان: